SALGSBLOG


Problemet er egentlig ikke ovenstående. Men mere de ca. 6 sorte sække der hele tiden forvandles til vasketøj under min seng. Når det bliver på tur bliver vasket kan det ikke blive hængt op, mængden af det er absurd og jeg nægter at lade noget ryge på loftet eller i kælderen. Det er simpelthen spild. Jeg kunne selvfølgelig forære det til en genbrug eller tage på loppemarked, men jeg vil først lige give en salgsblog et værdigt forsøg, hvis der selvfølgelig er stemning for det?

Forfatter ginajaqueline

Jeg hedder Gina Jaqueline, er ultimativ københavner, 20 og udpræget æstetiker. Jeg beskæftiger mig med mode, lyrik og fotografering og lægger stor vægt på karisma hos folk. Jeg læser for mange bøger og lytter til Doors, Stones, The who, Pink floyd, Cash, Velvet underground, The xx, Kenneth bager, DAD, Anne linnet, cat power, Bowie, Jimi hendrix, Iggy Pop, Nirvana, Patti Smith og Empire of the sun. Jeg har 1000 ansigter, og 1000 sæt tøj. Kamælon aspektet er SÅ interessant. Jeg går tit ud. Og jeg holdet tit hof. Jeg befinder mig i et efter eget udsagn godt miljø. Taler tit om mig selv. Taler tit om andre sågar. Taler tit om tingene som de er.

4 kommentarer til “SALGSBLOG”

  1. Andre svar:

    Det må i hvert fald ikke fylde for meget!

    – det kommer til at være på en hel separat blog, så det kommer ikke til at fylde noget udover evt. enkelte opdateringer når der kommer nyt på salgsbloggen :-)

  2. Salgsblog lyder spændene! Men som du selv pointere, ville de ødelægge din super blog, hvis det går hen og tager overhånd. Kunne være fint, hvis du ville dedikere en helt anden blog til det formål.

  3. Selvom jeg nok ved at jeg ikke kan passe 90 % af dit tøj eller nogen af dine sko så synes jeg stadig det er en rigtig god idé. Det virker som om du har enormt mange fine ting du ikke bruger :)

Skriv en kommentar