Dagens outfit.

20. august 2010


14 Responses to “Dagens outfit.”

  1. Sabine Says:

    Lækre sko! hvor er de fra? :-)

  2. Cassie Says:

    ÅÅÅH! hvor ser du sød ud! q:


  3. Årh hvor er du dog lækker Gina :D
    Elsker altså bare din stil og ‘personlighed’!
    Og gud hvor er dine Miu Miu dog lækre!! :o

  4. Tanja Says:

    Du er godt nok lækker med det hår! Det klær’ dig så godt. Elsker din skjorte, og ja du er sej, Gina!

  5. E Says:

    Jeg har præcis de samme sko som gina har på her i en størrelse 37-38 stadig i æske hvis nogle er intresseret (de er for små til mig)

  6. sholeb Says:

    Lækre sko! :0)

  7. ginajaqueline Says:

    I’ pisse søde, mange tak! Jeg er også helt vild med skoene!

  8. sara Says:

    har du et link til skoene?

  9. sara Says:

    mange tak. :-) hvor lang tid måtte du vente på skoene?

  10. ginajaqueline Says:

    2 ugers tid :)

  11. Line Says:

    E: Heeey de der sko kunne jeg måske godt lige tænke mig…?

    Fang mig på mail: lienerp@hotmail.com

  12. olivia Says:

    E: også mig, oliviaandersen@live.dk :-)

  13. Natalie Says:

    Hej Gina.

    kender du nogen måder at tabe sig på læggene på? eller bare træne dem til at blive tyndere?
    bliver sinddsyg af at jeg har ét par støvler som ikke gider lukke!!!!! :)

    //n

Skriv et svar

