It’s nice to be important. But it’s more important to be nice

9. oktober 2010


Undskyld den dårlige opdatering, men har haft travlt med en masse ting. Igår drak jeg papvin i min gamle roomie Sif’s nye lejlighed på Elmegade og var lykkeligt genforenede. Vi tog til Wanted Magazine fest på Rust hvor jeg mødtes med Juwlian bla.
Idag har jeg kidnappet min lillebror William indtil imorgen eftermiddag. Han gik kold på sofaen kl. 21 og sover nu igennem til Rockmusik. Imorgen tidlig tager vi på Holte Loppemarked (sidste gang denne søndag piger – det bliver hjernedødt!)

One Response to “It’s nice to be important. But it’s more important to be nice”

  1. jose Says:

    din mor har noget meget flot hår!

Skriv et svar

