Vi bliver i det inspirerede hjørne

28. april 2011


6 Responses to “Vi bliver i det inspirerede hjørne”

  1. Nicoline Says:

    Beautiful colours & photos…♥

  2. Sofie Says:

    Ej, hvor er billedet med det lilla “vand”, dog smukt.
    Hvor fandt du billedet? stod der en opskrift?

  3. louise Says:

    er det dig på det sidste billede? flotte leggings.

  4. Maria Says:

    Åh, du har Alexander Mcqueen printet med. Så smukt så smukt!
    Jeg har læst din blog et stykke tid, men jeg har aldrig kommenteret, hvilket jo er dumt med al det arbejde du tydeligvis ligger i den. I hvert fald synes jeg du er modig, smuk og lever et liv som jeg nyder at se små fragmenter af. Vi har ikke altid samme stil, men jeg kan godt lide at du har en så umiddelbar tilgang til mode.
    Fortsæt med det, og kig gerne forbi min side som er aldeles ny :)

    http://thesilvercoat.com/

  5. Georgina Says:

    Hold nu kæft jeg vil gerne ligge på den prinsesseseng midt i søen!

    xx, Georgina

  6. Helena Says:

    Hvor finder du dine billeder henne, de er så fantastisk fine :)

Skriv et svar

