Stem på mig til Modeblogprisen 2011!

27. april 2011


Jeg har godt nok allerede nævnt, at jeg er normineret som én ud af 10, til Modeblogprisen 2011. Men da jeg gjorde det, var det endnu ikke muligt at stemme, og jeg har derfor ikke fået opfordret til at stemme på mig. Modeblogprisen er et nyt, men tilbagevendende event, der hvert år vil kåre de bedste modeblogs i Danmark. Der er præmier, store præmier i min optik, til både 1. 2. og 3. pladsen, men det er egentlig mest titlen som årets modeblog, der virkelig ville betyde noget for mig at vinde.

Det er hér I kære læsere, kommer ind i billedet. Alt afhænger nemlig af jer! :-) Reglerne er simple. Man kan hver dag stemme på sin favorit modeblog, stemmerne er bundet til IP adresse, så det er ikke muligt at stemme mere end en gang per dag.

Konkurrencen slutter snart – nemlig d. 6. Maj, men der er stadig lige en uge, at løbe på, og jeg håber virkelig meget, at jer der læser med vil hjælpe mig frem til mål! I skal selvfølgelig kun stemme på mig, hvis i mener min blog er den bedste ud af de nominerede, men det tager 2 sek. og kan gøres i menuen til højre på;

Modeblogprisen2011.dk

Det ville virkelig betyde alverden for mig, at vinde det her, det skal I vide!

LOVE / Gina Jaqueline

13 Responses to “Stem på mig til Modeblogprisen 2011!”

  1. Nicoline Says:

    JA! det skal & maa vaere dig…er hermed gjort.
    ♥N


  2. Så er der stemt på dig fra min side af (:

    MVH. HFW

  3. Thomas Frattoni Says:

    Bloggeren over alle bloggere kan da KUN være Gina Jaqueline… Har stemt ;)

  4. Isabell Says:

    Som enhver anden troværdig læser/lover af din blog, har jeg selvfølgelig stemt. Faktisk flere dage, håber ikke det er snyd?

  5. Camilla Says:

    Jeg har helt sikkert stemt på dig :)

    http://cam-stardust.blogspot.com/

  6. s.u.s Says:

    Har stemt:) Og gør det igen imorgen!

    //Katarzyna

  7. Emma JJ Says:

    Vi håber du vinder. Held og lykke med det.

    http://www.emnapart.blogspot.com

  8. Sarah Says:

    De andre blogs har da ikke en chance! Når du nu vinder, må vi lige se en masse billeder af alt det nye tøj, du erhverver dig!:)

  9. Sarah Says:

    Og stemmer selvfølgelig på dig hver dag!

  10. Quyen Says:

    Selvfølgelig går alle stemmerne til dig! :)

  11. Lou Says:

    Er gjort. Håber sgu du vinder! Helt sikkert!

  12. Mie Says:

    er gjort!!!

  13. Eline Says:

    Fordi din blog er så original, og jeg syntes du er en fantastisk person går min stemme selfølgelig på dig Gina.

    Mvh Eline

Skriv et svar

