Inspiration lives

27. april 2011


2 Responses to “Inspiration lives”

  1. Caroline Says:

    Du gør mig glad fordi du er dig selv.
    Du gør mig glad fordi du giver mig inspiration.

    Du gør mig glad fordi du er så fucking sej.

  2. A Gun Says:

    Jeg kan se, at du på det sidste har postet nogle billeder med tatoveringer.. – jeg mener at kunne huske at du før har udtalt dig, at du aldrig kunne finde på at få lavet en tatovering.
    Har du det stadig sådan – og hvis ja, hvorfor hvis man må høre?
    .. hvad er din holding generelt til tatoveringer?

Skriv et svar

