Dagens outfit fra Nordisk Film.

27. april 2011



Mit hukommelseskort besluttede sig for at stå af, alt imens jeg stod og poserede på idyllisk villavej i det afsides Valby i sidste uge. Typisk – kortet er dog nu blevet udskiftet med et sprit-nyt, men nogle gange skulle man tro, at jeg bare ikke måtte eje et spejlrefleks kamera. Men så var det lidt godt, at Sidsel og jeg skulle mødes med Krøjby efter filmen, som skød lidt billeder af mig. Bedre sent end aldrig..

Frynse-bh; Asos, bluse; vintage, bukser; Vintage, sko; Ebay, taske; vintage

9 Responses to “Dagens outfit fra Nordisk Film.”

  1. Christine Says:

    På første og sidste billede ligner det, at ham på plakaten er pisse sur på dig!

  2. ginajaqueline Says:

    Hahahaha

  3. Anne Gun Says:

    Wauw.. – får totalt associationer til “The Dreamers” – det må være farverne, måske…

  4. LISE Says:

    Gina når det er bedst !

  5. Line Sofie Says:

    Jeg elsker du holder sværdet eller hvad det er på første billede. Du er LÆKKER LÆKKER LÆKKER her smukke!!
    Jeg elsker de her billeder, du gør det så godt med dagens for tiden :)!!

  6. ginajaqueline Says:

    Anne Gun – gud hvor lækkert!

    Lise – mange tak!!

    Isabella Thordsen – tusind tak!

    Line Sofie – haha, rimlig epic med dén plakat hvá.. Du er SØD SØD SØD
    Tak for fanden!

Skriv et svar

