I kongens have med hestehale og puddelhund

26. april 2011


Flere har efterspurgt billeder af mig med hestehale – det havde jeg idag. Uheldigvis er billederne utrolig overeksponerede, det må I så nøjes med for denne gang! Camilla, Alf, havde sin fantastiske mini-puddel med. Puddel er virkelig min yndlings hund, og da specielt mini-racen. De fylder ikke mere end en håndfuld når de er helt små, og jeg ville så, så gerne have en hvid – som så ikke ville være hvid meget længe af gangen, pastel-helvedet er jo som sagt begyndt..! Skøn, skøn dag med mine dejlige veninder, Sidsel havde virkelig vovet pelsen og havde en farve på(!:O) mangler blot et billede af Celeste..!

Mine alligator danse-sko er vintage og i det LÆKRESTE skind, tasken er også vintage og kjolen ligeså. Jakken er ret Acne-ish, men min veninde Emma (billede 5, red.) har fået den syet i Nepal.

Skriv et svar

