Behind the scenes

25. april 2011


Igår var jeg i Frb. have med min gode veninde Charlotte Staunsbæk for at skyde billeder til en sød nordmands nye stilportræt-bog. Udover al forventning stødte vi på den geniale mand i rødt, som med det samme blev headhuntet.
Felix: “You guys are so stylish!”
Gina: “And so are yooou – COLOURS SAVED ME LIFE!?”
Vi cyklede ned forbi (jeg sad bag på, for jeg er liiille) det grønne køkken (LOVE LOVE LOVE aubergine i tomat, fetasalat og karry pasta) og hjem til Staunsbæk og dinede og winede, før min kæreste og andre kom til ét væk af vodka/danskvand og min musik. Elskede det, vi endte i Kødbyen alle sammen og nu vil jeg tage i Kongens med min smukke alien-pige, min smukke skat og deres venner. Men også kun fordi jeg gerne må drikke øl!

One Response to “Behind the scenes”

  1. lou Says:

    EJ hvor ser du dejlig ud og ligeså dine veninder. Hvor er din venindes buksedragt fra ? :)

Skriv et svar

