Sådan her vil jeg se ud senere.

21. april 2011


Kun på det ene øje, højre. Fuldstændig genialt og med lidt fingernemhed ret nemt!

2 Responses to “Sådan her vil jeg se ud senere.”


  1. nej hvor genialt! Det må jeg da vidst også lige forsøge mig med :)

    kram,
    Sabrina fra http://www.tankestroemninger.blogspot.com

  2. Maria Says:

    Fik du det lavet? For hvis du gjorde, ville det være super fedt at du smed at billede herind! Det ser godt ud, og kunne godt tænke mig at se om det også virker i virkeligheden :)

Skriv et svar

