Dagens.

21. april 2011


Er lige kommer hjem fra Kongens have med en håndfuld venner – jer der ikke har tilbragt dagen udenfor har virkelig gået glip af noget. Fan-fucking-tastisk. Fannies første kommentar da jeg sluttede mig til slænget: “Hvad så Gina, elsker du livet idag?” ha ha, igen idag! I aften skal jeg for første gang i meget, meget lang tid ikke se min kæreste. Det bliver sgu lidt underligt, da han nærmest er flyttet ind. Til gengæld skal jeg ud med Ludvig! Skønt skønt skønt. Nu vil jeg lave mig en smilende æggemad på ristet rugbrød og finde et nyt outfit.

26 Responses to “Dagens.”

  1. Sofie Says:

    Hej Gina.
    Hvor er du smuk!
    Hvor er dine shorts og læbestift fra?

  2. ginajaqueline Says:

    Tuuusind tak! Mine shorts er vintage, og jeg har absolut INTET makeup på.. :-)))

  3. Joze Says:

    kæft en lækker dame ;)

  4. Maja Says:

    “har absolut INTET makeup på”.
    Tydeligvis enormt stolt over din egen præstation, hvor du simpelthen formår at gå udenfor døren uden makeup. Hjerteligt tillykke, du er meget moden af din alder. Grow up, lær at se udover din egen næse og få fingeren ud af din egen navle som du piller i dag ud og dag ind. Mage til selvcentreret menneske skal man godt nok lede længe efter. Men det hører jo generationen til, når du bliver ældre vil du forstå at verden ikke cirkulerer omkring dig :-)

    • ginajaqueline Says:

      haha..:)

    • Line Says:

      Nej nej nej Maja.

    • Emma Says:

      Hahahah. Jeg forstår ikke, hvor du får selvcentreret ind. Lad hende dog for Guds skyld svare som hun har lyst. Sikke et egoistisk menneske DU er, siden du tror du bare kan komme og tro din mening er afgørende, og i det hele taget bare tro at du kan svine på den måde. :-)

  5. E Says:

    hold kæft hvor ser du bare godt ud! smukke smukke pige :o)

  6. Alice Says:

    Hvor ser du skide godt ud mand!!

  7. bh Says:

    Så snygg outfit!

  8. Anonymen Says:

    Hvor er dine ben overdrevet lækre!

  9. Joze Says:

    Haha. ej Maja, det var direkte pinligt skrevet :)

  10. Sofie Says:

    Hej igen Gina!

    Ingen makeup? Så har du da godt nok en flot farve læber:-)

    Jeg skal til København i morgen..
    -Så jeg ville lige høre om du kan anbefale nogle genbrugsbutikker?

  11. Nicklas Skovgaard Says:

    Du ser så fin ud, gina! Men det gør du altid.
    cheers!

  12. Frederikke Says:

    hvis du intet make-up har på, ville jeg fluks smutte til lægen – de læber ser decideret anæmiske ud!

  13. Sofia Says:

    Ingen make-up… men måske et fint photoshop filter eller lign.

  14. Kia Says:

    Du ser skide godt ud!

  15. ginajaqueline Says:

    Tak for jeres kommentarer. I er virkelig søde, tak for komplimenterne!

    Jer der ikke kan forstå jeg ikke har noget makeup på – det har jeg altså jævnt tit ikke. Såvel på bloggen, som i virkeligheden. Så for mig er det en lidt underlig ting, at stille spørgsmålstegn ved. Men hvad ved jeg, folk er jo individuelle og har forskellige grænser for blufærdighed og holdning til hvor vildt det er, ikke at have makeup på. Tager det om ikke andet som en kompliment, at folk bliver så overraskede over, at jeg ikke har.

  16. Line Sofie Says:

    GENIALT skat!! er du sindssyg du ser godt ud!!

  17. Frida Says:

    Hvor ser du godt ud! Det er sådan noget tøj her, der klær dig aller bedst! Hvis du spørg mig altså ;)

  18. ginajaqueline Says:

    Line og Trine – tusind tak mine piger! <3

    Frida – Mange tak, *spekulerer lidt over hvad "sådan noget tøj" er defineret som :-D

  19. Nicoline Says:

    SMUK smukkere smukkest…

  20. Toad Says:

    anæmi er blodmagel – synes absolut ikke dine læber ser anæmiske ud (hvis man overhovedet kan sige ‘anæmiske læber’.. blodmandel kan dog opdages ved,at læberne bliver mærkere)
    jeg tror nu bare det er lyset – du ser godt ud :)

Skriv et svar

