Vinderne af 2 billetter til Frit fald imorgen på Nordisk film

17. april 2011


Den første (da første kommentar ikke har svaret på, hvorfor hun ville se filmen – so sorry!) Eva R

Jeg vil se filmen fordi jeg trænger til at komme ud, ud, ud og se en crazy-ass film. Den sidste biograffilm jeg så var Max Pinlig 2..(…….) Desuden kan jeg risikere at bruge hele påsken på søvn, chokolade og ledighed fordi alle andre skal i sommerhus, til Malmö og kysse under stjernerne. Så plidz.

Den bedste Katting

Hej Gina :)
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive. Ikke andet end, at den film ser pisse god ud vildt rå ud. Jeg må indrømme, at jeg er en sucker for ungdomsfilm med psykologiske vinkler. Og det med de psykologiske vinkler vil jeg vædde med, at du også er vild med, ikke? :)
Jeg ville tage min kæreste eller en af mine gode veninder med i biografen. Biografture er blevet så dyre efterhånden – især hvis man vil nyde livet lidt og have popcorn og cola (light) til ;)

Den sjoveste Henrik

Jeg kom fuld hjem til min kæreste natten til lørdag, og i en blanding af fuldskab og søvngængeri tog jeg fejl af dørene og sked derfor i opgangen til min kærestes lejlighed. Min kæreste vågnede og fandt mig foran underboens dør midt i ugerningen. Hun spurgte mig, hvad fanden jeg lavede, hvortil jeg skulle have svaret: “Jeg sidder bare lige og prutter lidt”… Hele affæren har gjort, at jeg føler, at jeg må råde bod på det hele. Min kæreste nævnte tilfældigvis konkurrencen i går, og jeg tænker, at hvis jeg vinder, vil episoden pludselig føre noget godt med sig. (Hvilket ingen af os natten til lørdag kunne have forestillet os!)

Den mest langt ude (undskyld jeg synes det er så far out, men jeg er sgu lidt gammeldags på det punkt) Katrine H

Jeg synes, du skal have en for den mest modige, og det er så meget mig! I lørdags oprettede mine kære gamle veninder en datingprofil til mig efter 2,5 år uden kæreste og beordrede mig at tage på date inden ugen er omme. Det gør jeg! Faktisk om 1 time. Og jeg sidder pt og er ved at skide grønne grise. Og det der er værre. Jeg havde virkelig glemt hvor mange følelser, man kan nå at gå igennem, inden sådan en date!

Den sødeste (GOD TUR TIL KØBENHAVN:-)) Simon

Hej Gina! Shhh jeg skynder mig lige, inden min kæreste er tilbage på værelset. Jeg så, at hun lige før sad og læste din blog og kommenterede, at der var en konkurrence “som hun aldrig kunne vinde”. Jeg er en dreng, ved ikke hvordan sådan noget blogger noget foregår, men jeg ved at det ville betyde alverede for hende, hvis du lod hende vinde konkurrencen, og vil så gerne se hendes ansigt, hvis hun får en mail, hvori der står at hun har vundet noget, hun ikke engang vidste, hun deltog i! Vi har så lidt tid sammen pga. eksaminer osv, men i morgen tager vi til København og skal nyde hinandens selskab for første gang længe, bare os to. Du ville simpelthen gøre turen så fantastisk hvis vi oveni købet kunne komme til forpremiere, det er ikke noget vi jyder oplever ofte. Hilsen Simon!

Stort tillykke, jeg håber i glæder jer til at se filmen i morgen ligesom mig! I vil modtage en mail.

3 Responses to “Vinderne af 2 billetter til Frit fald imorgen på Nordisk film”

  1. Sisse-Sofie Says:

    Henrik:
    I skulle bare have ringet på underboens dør og løbet jeres vej, så var den aften reddet ;)

  2. Sofie Says:

    Åh! Jeg er også blevet inviteret til det, men kan desværre ikke komme :(

  3. Christine Says:

    Fuck hvor er du nice Simon, den skal du sgu ha’

Skriv et svar

