Gårsdagens outfit.

15. april 2011


Igår var jeg efter jordbærspisning i verdens fineste lejlighed på Nørrebro til møde på Vesterbro med hende der Line Sofie og en håndfuld andre skønne bloggere! Blev virkelig glad over, at se så mange af mine favoritter til mødet! Bagefter gik i Irma city (som bare altid har åben?) og købte vin og tog hjem til Alecsander. Senere tog jeg ind til byen og mødtes med min kæreste og drengene – vandvittig våd aften. Idag skulle jeg have været til presse-brunch, men jeg er lidt sløj efter den omgang influenza, så blev hjemme og spiste brunch med min kæreste istedet for :) Jeg skal bare slappe af hele dagen, og så mødes under aftensolen i Nyhavn med.. min kæreste, det bliver lidt plat at høre på hva? Vi skal være fulde var planen.

One Response to “Gårsdagens outfit.”

  1. Nicoline Says:

    Du ligner en million!…som altid. Elsker at ligne en million saa kan man ikke oenske mere…det er det hoejeste i mit univers.
    ♥N

Skriv et svar

