Når Nørrebro er bedst.

14. april 2011


Når det er onsdag og man laver sprød wok med halvrødt fantastisk oksekød og drikker rød hele natten med Twiggy i Asgers lejlighed. I kan tro der er magi i lejlighederne rundt omkring på Nørrebro. hvis det skulle gå helt galt stopper mit Vesterbro-hysteri en dag. Omend jeg selvfølgelig er sikker på, at det er der jeg hører til, når alt kommer til alt. Om et par timer skal jeg hen og besøge en fin fin blogger der også bor her. Hun bor sindsygt smukt og inspirerende kan jeg sige, og så kan de fleste nok næsten gætte hvem det er! Vi skal til et spændende møde i aften, der står i bloggingens tegn. Jeg glæder mig.

5 Responses to “Når Nørrebro er bedst.”

  1. Molten Says:

    yes, I have what it takes

  2. Camilla Says:

    Kan se du har de nye sko på fra Nelly. Du svupper ikke i dem? Eller kan man evt. få et tip til, hvordan man skal gå i dem, så man ikke svupper?

  3. Sine Says:

    Kære Gina
    Du er meget smuk og virker (i hvert fald ud at dømme fra dine indlæg her) om ikke nødvendigvis ligefrem lykkelig så i hvert fald glad og glødende for tiden :)
    Nu stiller jeg dig lige et spørgsmål jeg håber du ikke vil tage mig ilde op for at stille.
    det er blot med hensyn til dit vægttab etc. – jeg læste dit indlæg om at gå fra 58 til 48 kg – det ramte mig fordi jeg netop selv havde taget en del på og var helt oppe på 60 (hvilket selvfølgelig ikke nødvendigvis er meget, men til min krop var det dog i overkanten) – motiveret af din succes har jeg siden januar tabt mig til nu omkring netop også 48 kg hvilket jeg synes er meget skønt og jeg vil gerne takke dig for indirekte at have givet mig et spark i den rigtige retning – dog synes jeg stadig jeg ser væsentlig større ud end dig- har du måske tabt dig yderligere her på det sidste? (ok det tog så lidt tid at få varmet op til at stille det spørgsmål xD )

  4. noerrebro Says:

    Nørrebro er jo noget af det bedste – kan ikke være mere enig! Og Nørrebro med en flaske rødvin er blot endnu bedre…

Skriv et svar

