Til sommer vil jeg bare gøre som jeg plejer.

12. april 2011


10 Responses to “Til sommer vil jeg bare gøre som jeg plejer.”

  1. Laura Says:

    Lidt random spørgsmål, men hvis du skulle have en tatovering, hvad skulle det så være for en/nogle? Måske en ide til et inspirations-indlæg?

  2. C Says:

    Skal du på Roskilde igen i år? :)

  3. Toad Says:

    gina gina gina – vil så gerne vide hvor mange par sko du har? :$

  4. fie Says:

    må man godt spørge hvor du har dine ting fra? i så fald vil jeg nemlig skide gerne vide hvor du har de brandsmarte glimmerbukser/-gamacher fra…

  5. ginajaqueline Says:

    C – Ja tak!

    Toad – 60 par måske? aaaaner det ikke :-) kunne lave et indlæg om dem?

    Caroline – ´amen tak!;-)

    Fie – self. må du det. mine lak-gemacher er fra mads nørgaard, men jeg købte dem i 2005 eller 6 (tidligt ude?)

  6. Toad Says:

    vil rigtigrigtig gerne se et indlæg om DINE sko – og måske især dine favoritter :) det stemmer jeg for hihi

  7. Stella Says:

    det er så lækkert til dig med det korte hår!

  8. Nikoline Says:

    Hej gina :-)

    Hvor er den rare “Alis” trøje fra?
    Jeg må have fingrene i den, simpelthen :-)

Skriv et svar

