Billigt Redken!

12. april 2011


Redken er ubetinget mit foretrukne indefor hårpleje. Jeg har mest brugt deres smoth down serie (har endda købt 1-liters flaskerne i perioder pga. dyb afhængighed) men denne kur har jeg aldrig prøvet. Elsker dog kurene generelt, og mindes at have prøvet en shampoo fra All soft. Jeg har købt den på lookfantastic.com og fordi der i øjeblikket er gratis shipping til hele verden, og man får 5$ i rabat gav jeg kun 100kr. for den. Der er altså som altid en hel del penge at spare, når man køber tingene på nettet. Man giver jo rask væk 320kr. hos frisøren. Hvis mit hår kunne vælge, ville det vælge Redken (shut up)

One Response to “Billigt Redken!”

  1. cecilie Says:

    Hvordan fik du 5 dollars rabat?

Skriv et svar

