Min kæreste sagde, at jeg er en alf idag

12. april 2011



Men hvad nu hvis jeg er?
Elsker skjorten. Green is in fashion this year, siger man, men siger man ikke det hvert år?
Den er lavet i fint hør, er mørk græsgrøn og har hvide knapper og en stiv stor krave.

Ting jeg skal have gjort:
Læst Cover
Læst min bog færdig
Set serier
Bestilt yndlings takeaway

“Jeg er bare syg og så videre…”

4 Responses to “Min kæreste sagde, at jeg er en alf idag”

  1. katja Says:

    Hvad er yndlings take-awayen? :-)

  2. Julie Says:

    Rigtig fin skjorte, og det klæder dig meget med noget lidt stramt og nedringet uden det på nogen måde er slutty – bare fint :D

  3. paulinalykke Says:

    Lækker skjorte, den klæder dig super ;-)
    God bedring!

  4. Emnapart Says:

    Du ville være en fin alf. Vi synes looket klæder dig.

Skriv et svar

