Buksedragt fra Paris + plastikbælte.

11. april 2011


Har egentlig fået vist jer meget lidt af alt det det tøj jeg købte i Paris i December. Denne buksedragt er 2nd hand, kostede 40kr, er grånistret med stiknings lapper. Plastikbæltet har vidst fået af min mor eller købt på et loppemarked.

Jeg er syg. Fordriver min tid med fjernsyn på nettet, blade og sygebesøg.. Nu vil jeg spise friskbagt filonebrød med Joey. Laks/stegt chorizo/roastbeef-laver sig selv, men er ret lækkert. + den ben&jerry’s is min veninde Charlotte Staunsbæk havde med til mig i lørdags, hvor jeg lavede mad til hende, og selvom jeg var så syg, at jeg intet selv kunne få ned, udover stærke øl – i det mindste gjorde jeg mit bedste! Jeg havde glemt alt om appetit til at spise af den, isen altså, hvilket egentlig er lækkert nok, nu her efter afsnit 437 madprogram..

4 Responses to “Buksedragt fra Paris + plastikbælte.”

  1. Elma Says:

    Gud hvor sjovt! Det bælte har du købt af mig for nogle år siden på Gunnar Nu Hansens plads på Østerbro :)

  2. Sofie C Says:

    Bare så du ved det: du er UTROLIG flot. Hele tiden. Utroooolig flot

  3. kåre emil Says:

    hæhæ. du minder mig sygt meget om Camilla Plum med det tøj! på en god måde.
    det er nice!
    //kåre emil

  4. Rebekka Says:

    Det er virkelig inspirerende at du kan se godt ud når du er syg. Rigtig god bedring!

Skriv et svar

