Pastel-helvedet er begyndt..

8. april 2011


Skjorte; ny, lige fået af min veninde Sofie, nederdel; syet af min mor, bælte; vintage Lacoste, clogs; Zara, taske vintage

20 Responses to “Pastel-helvedet er begyndt..”

  1. Karoline Says:

    jeg er stor fan af dig og elsker læbestiften!
    men jeg må sige at det 3. nederste billede er et virkelig dårligt billede af dig, synes du ligner michael jackson:( hehe ikke for at kritisere fordi du er gudesmuk, i min mening er det bare et ærgeligt billede af dig.

    elsker dog det nederste billede helt vildt!

    • ginajaqueline Says:

      Hvis du siger det ;o) har slettet det, det går lidt hurtigt nogle gange /eller man stirre sig let blind

  2. ml Says:

    Jeg bruger bloglovin, det er godt og skidt på så mange måder i hverdagen. Men hvad der er specielt godt er, at når jeg skal kigge de senest udloadede indlæg igennem, og jeg kommer til et indlæg fra miss gina, springer jeg det over – ikke for at smide det ud men for at gemme det til sidst; som når jeg gemmer glasuren på lagkagen. Så når alle lagene er spist; de tørre, halvkedelige mellemlag hvis eneste funktion er at give fylde til den samlede helhed (ensformede men funktionelle), de friskere frugtlag som giver noget unikt til sammensætningen (subjektivt vurderet men ikke bredt anerkendt) og de fedtede lag creme, som hårdnakket prøver, men aldrig bliver andet end en omgang klistret, letfordøjeligt stads.. så kommer glasuren, som jeg kan sidde og bruge meget tid på – hvad end den er fin og hvid, pastelfarvet eller fyldt med krymmel.
    Men jeg savner noget ved den glasur; kender du det der sølvkugle-krymmel, som man måtte putte på kagen, hvis ens mor var gavmild? De er forfærdelige for tænderne, næsten umulige at tykke, men smukt funklende og dejligt knasende, når de først er blevet blødgjort lidt i munden.
    Kom med nogle flere af de sølvkugler, ellers bliver jeg så skuffet, når jeg efter over tyve ramdom bloglovin-posts kommer til gina og gang på gang ikke ser andet end dagens klæde eller fest; en lækker glasur, men mere kant ønskes herfra – noget jeg kan tykke på, undre mig over og ikke umiddelbart fordøje før jeg har brugt tid på at vinkle den – se, det er kunst; at være en skriver og ikke en blogger. Og at skrive, det er hvad jeg nyder at se dig gøre.
    ..peace, og tak til dig for at servere mig min egen godnathistorie og tak til dig hvis du vil udforske æstetikken (igen) i højere grad her på min yndlingsblog.

  3. Silleclara Says:

    Mega svedig læbestift

  4. Frederikke Says:

    Er denne fabelagtige-perfekt-til-sommer-læbestift fra Nouba, som du har blogget om tidligere, eller er hvor er den fra?

  5. lee Says:

    Could you give me the name + brand of your lipstick please ? That’s exactly what I was looking for ! Thanks.

  6. ginajaqueline Says:

    Læbestiften er desværre udgået!/The lipstick is out of stock! :-(

  7. Rikke Says:

    Nu har jeg fulgt din blog et stykke tid, har aldrig kommenteret dog. Jeg bliver blot nødt til at sige.
    Du er så fantastisk fasinerende, smuk og alfe agtig. Elsker dit specielle ansigt.

  8. Amalien Says:

    Hvis folk leder efter en læbestift á lá Ginas, så kan jeg anbefale Vegas Volt fra MAC, den ligner en del. Smukke billeder som altid, og ja, lucious lips

  9. Kathrine Says:

    Jeg synes du er grim :D

  10. jeanne Says:

    you are so pretty :O and your sense of style is great, too. unfortunately I don’t understand anything, anyways your pics are cool, though…

    greetings from germany, jeanne

    http://allthingssnice.blogspot.com/

  11. MogliGogli Says:

    Er også bare helt vild med læbestiften! Ærgeligt at den er udgået :(

  12. Rebekka Says:

    Endnu et inspirerende outfit. Synes det er vildt at du kan bære pastelfarverne så godt!

    http://www.theupdatedbook.blogspot.com

  13. ginajaqueline Says:

    Rikke – hvor er du sød. Alfeagtig <3

    ml – bare rolig, magien er ikke forbi. KH

    Amalien – vil jeg i hvert fald se nærmere på..

    Jeanne – thank you so much!


  14. SUPER flot nederdel!

  15. mari Says:

    the lavender shirt and the orange-y lipstick make a wonderful team.
    love it.

    themerrimari.blogspot.com

    xx

  16. Shirley N Says:

    Møglækker læbestift! Og dine clogs er også guf, – jeg glæder mig helt til at få mine næste uge .. Derudover yderst inspirerende blog, thumps up.

    ShirleyN.com

  17. Jolie Says:

    Hej Gina.
    Helt tilfældigt faldt jeg over din blog for nogle måneder siden og fik lidt af en deja vu-oplevelse. Vi er ca. samme alder og man må jo sige at du var lidt af en Arto-sensation back in the days, så jeg genkendte dit ansigt, selvom du har forandret dig en del. Efterhånden tog jeg mig selv i at tune ind på din blog gang efter gang, så et eller andet må du jo gøre rigtigt. :) Jeg er selv meget anti-iscenesættende, men respekt for det du gør. Du formår at inspirere mig og samtidig få mig til at ryste på hovedet, hvilket er en meget ambivalent følelse, men jeg bliver jo ved med at læse din blog, så good job! Og nå ja btw, ELSKER også læbestiften! Bare gi’ den gas :)


  18. Lovin’ that pastels and orange/peach lips!!! You are stunning and your oufit rocks the clock babe!!!! mwahhh
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    http://www.BeckermanBitePlate.com

Skriv et svar

