060411

6. april 2011


Sådan her ser jeg ud idag. Minus det halv-våde hår – men det er jo ligegyldigt, i og med, at alle folk ser godt ud med vådt hår! Det er meningen, at man skal beholde jakken på her, efter mine regler, men I kan lige se hvor kreativ jeg var med det indeunder alligevel. Har været inde i byen, til møde om et virkelig spændende projekt jeg skal style! :-)

Leggins; Best seller, cykel shorts; Lindex i Sverige, sko; 2nd hand, skjorte; vintage, bælte; Urban oufitters, ruskindsjakke; vintage fra Paris, taske; vintage Chanel

7 Responses to “060411”

  1. Nanna Says:

    du er noget så fin, tak for dig gina :)

  2. Fie Says:

    Det er dog en helt uimodståelig jakke du har, den er jeg da helt forelsket i :)

  3. Rebekka Says:

    Elsker virkelig din stil! Virkelig fedt outfit, du ser så godt ud!

    // http://www.theupdatedbook.blogspot.com

  4. MogliGogli Says:

    Hvor er dine støvler fra ? :)

    http://www.mogligogli.com

  5. ginajaqueline Says:

    Tusind tak!

    Jeg elsker virkelig også jakken. Mine støvler er 2nd hand, sikkert fra 90’erne

Skriv et svar

