På vej hjem hvor de hører til.

5. april 2011


Har lige impus-købt disse smukke sko. Jeg bloggede om dem i brun sidste uge, og de fåes også i sorte. Denne farve (jaja, nude, surprise) + struktur i fake-læderet er jeg dog HELT vildt med, måtte eje og jeg glæder mig til at gå i dem hele foråret og sommeren!
De koster 370kr. inkl. levering og kan købes her.
PS. min kæreste HADER dem, hihi

9 Responses to “På vej hjem hvor de hører til.”

  1. sofie Says:

    Jeg har også lige købt dem, men også sendt dem tilbage, da de sidder helt forfærdeligt på foden og svupper rigtig meget bagpå. Har prøvet med diverse indlæg, men ligemeget hjælper det. :( Ville bare lige advare :)

    • ginajaqueline Says:

      Tror du ikke det måske er fordi Nellys sko er sindsygt store i størrelserne? HÅBER mine 36 passer!

  2. Sandra! Says:

    Gør min kæreste også;)

  3. P Says:

    Jeg har også lige købt dem i den mørkebrune og de sidder perfekt på min fod. Men jeg svupper også op af dem når jeg går, det er lige som om hælen er for tung den vil holde sig på foden.

  4. pernille Says:

    det køb fortryder du ikke :):)… Jeg har netop fået skoene hjem i dag og de er så flotte, selvom de ikke er lige så “flade” som jeg kunne have ønsket. Jeg synes de er helt normale i størrelsen, dog med en lille hang til at svuppe måske.

  5. Laura Says:

    Er du egentlig på Trendsales – i så fald, hvad er dit profilnavn?

    • ginajaqueline Says:

      Nej, trendsales er ikke lige min kop the.. Har en salgsblog der snart bliver opdateret stort :-)

  6. Camilla Says:

    De svupper rigtig meget! Og jeg falder i sko, der svupper sådan, så overvejer om de skal sendes retur /:


  7. Jeg har dem også og de er umulige at gå i, de svupper helt forfærdeligt! – Uanset hvor meget man stopper i dem..

Skriv et svar

