Pernille Vallentin

3. april 2011




Jeg elsker Pernille Vallentin. Uden at have mødt hende, mener jeg, at hun er et af de FINESTE væsner på jorden. Så overdrevet karismatisk og helt igennem bedårende i sine tylskørter. Hun har dét. Yndefuld, alfeagtig og ikke mindst pisse hamrende, møg talentfuld! Stiftede bekendtskab med hende for mange år siden, da jeg første gang så Nordkraft. En filmatisering jeg kan gå med til i øvrigt. Hun spillede rollen som Thilde så overbevisende, at jeg blev i tvivl om hvorvidt hun overhoved spillede. Hun fik naturligvis også en bodil for den rolle. Hendes musik er jeg også stor tilhænger af, og så er hun tilmed kæreste med Kasper Spez – ha´, hvor sejt er det ikke lige. En af danmarks største poeter efter min mening. Tjek også lige scenografien hér – jeg vil væde med, at det er hende selv der har stået for det. Jeg føler det! Jeg ved egentlig ikke hvorfor dette indlæg ikke har set dagens lys noget før, men efter at have set dette geniale afsnit af “Til middag hos” måtte det jo ske!

6 Responses to “Pernille Vallentin”

  1. Katrine Says:

    Fuldstændig enig.. Det var jeg i hvert fald indtil jeg mødte hende i virkeligheden.. Total bitchy og urimelig. Vi kan selvfølgelig alle sammen have dårlige dage, men sådan som hun var, var helt urimeligt.

    • ginajaqueline Says:

      Jeg synes det er en lidt underlig kommentar – unødvendigt at hænge folk ud på den måde. Uanset om du har mødt hende en enkel gang i en kø i Føtex, eller var hendes bedste ven. Jeg ville ikke bryde mig om, at folk dømte mig eller talte om mig på den måde i hvert fald..

  2. Amanda Says:

    Jeg er enig! Pernille Vallentin er helt igennem alfeagtig, speciel og fin. Så hende også i til middag hos, og synes simpelthen hun virker så sød:-)

  3. Anne Says:

    Også har hun det fineste navn. sjovt, jeg har lige set Nordkraft idag.

  4. Camilla Says:

    Jeg er også helt vild med hende – så fin! :)

  5. prikprik Says:

    Fin er hun, men synge kan hun ikke.

Skriv et svar

