Shoot

2. april 2011


Billederne er taget i et studie på min ven Rune’s skole. Vi havde 25min. til styling, lysopsætning (fordi jeg selvfølgelig var besværlig og ville have en anden baggrund, så alt måtte sættes op forfra) og skydning! Jeg er selv helt vild med resultatet, ikke engang taget i betragtning af tidspresset, eller det faktum at billederne er uredigerede – bare fordi jeg sagens enkelhed er helt vild med dem. Hvad siger I?

Kjolen har min mormor syet, nederdelen har jeg syet, øreringene er brocher og jakken er vintage fra Paris. Bh’en fra Sonia Rykiel og cykelshortsne fra Lindex i Sverige. Læbestiften er en yndling fra Clinique. Skoene er hhv. 2nd hand og fra Ebay.

PICTUREPEEK.COM

4 Responses to “Shoot”

  1. K Says:

    Du ser fandme godt ud, Gina!! hold da helt kæft nogle lækre billeder altså!!!

  2. Maria Says:

    FLOT!!!

  3. Nicklas Due Says:

    Flotte flotte flotte..

  4. soffi Says:

    nice pix! du er så sød gina. og du ser godt ud nu, du var for tynd før. nu er du virkelig pæn!

Skriv et svar

