010411.

1. april 2011


Joey har fået vendt min døgnrytme, og hurra for det! Så har været tidligt oppe og fået ordnet lidt af hvert. Om lidt kommer min ven Rune med nogle billeder fra sidste uges shoot – dem får I at se senere! :-) Senere igen skal jeg til Nikita’s housewarming, så mit outfit skal i hvert fald skiftes ud.

Skjorten er af nylon og en af de første der blev lavet i 60’erne, bæltet er fra Indien og en gave fra min mormor. Øreringene er en gave fra Joey og støvlerne har jeg lånt af min veninde.

2 Responses to “010411.”

  1. Trine Andrea Says:

    Gina – du er simpelthen det smukkeste!

    Det billede, man kan skimte i baggrunden, er det et du selv har lavet eller er det købt?

  2. ginajaqueline Says:

    TAK altså..!

    Det har jeg selv lavet – http://ginajaqueline.com/2011/02/15/new-up-on-walls/

Skriv et svar

