Topshop favoritter!

31. marts 2011


Hvid lang SMUK vest: 380kr. Hæklet ruskinds jakke med frynser: 420kr.
Hæklet kjole 400kr.

Mavebluse 170kr. Lysegul kjorte med læder 470kr. Blondebluse med stor krave 420kr.

Denim safari kjole 170kr. Batik bukser 250kr. Kakhi buksedragt 500kr. Mørkeblå vidde bukser 400kr.

3-farvet silkebluse 480kr, badedragt 135kr, Denim short med frynser 590kr.

De næste 8 par shorts: 230-420kr.

Lysegul blonde skjorte uden ærmer 235kr. Lysegul og lyseblå t-shirts skjorter 200kr.

Lædernederdele 350 og 240kr.

Caramelfarvede laksko 575kr. Sølvsko 760kr. Gule skolbriller 150kr og 185kr.

Læder frynsetaske 715kr. Hæklet frynsetaske 250kr.
Fjerøreringe 115kr. Bredt bælte 220kr.

RINGE: 85kr.

FIND DET HELE ONLINE HER.
Vil helst have den første hvide sag, som jeg tror jeg også ville kunne bruge som kjole – og hvor er den dog underlig billig? Men vil jo helst have det HELE, og så er det nok lettest for mit hjerte helt at lade være, HMM!

2 Responses to “Topshop favoritter!”

  1. Mie Says:

    Du var den første jeg tænkte på da jeg så den hvide skjorte :)

  2. Rebecca Hannover Says:

    Har lige været inde på mange af tingene før jeg så din post… Elsker det hele :)
    http://www.theupdatedbook.blogspot.com

Skriv et svar

