Gammel vin på nye flasker – BEAUTYBOX

31. marts 2011


Jeg har egentlig haft kategorien Beautybox altid, men den er lidt blevet forsømt. Det har jeg tænkt mig, at gøre noget ved, da jeg har rigtig mange lækre makeup og styling inspirationsbilleder. Første skud på stammen er ironisk nok GLITTER-MAKEUP. Jeg siger ironisk, da jeg i mange år har afskyet makeup med nogen form for glimmer i. Men disse billeder er så flotte, og hvis man går over stregen som de fx. gør her – ja, så ELSKER jeg det. Jeg vil have sølvglimmer på kindbenene og pastelgule læber – tja, jeg vil have det alt sammen :-)

One Response to “Gammel vin på nye flasker – BEAUTYBOX”

  1. Anja Says:

    Elsker det ;) vil se frem til lidt mere i den kategori ;) jeg elsker glitter ;)

Skriv et svar

