Nelly.com WISHES

30. marts 2011



330kr. for plateau balarinaerne og 489kr. for plateau støvlerne.
Frit valg 380kr. for de nude og mælkehvide.
500 for træskoene og 450 for de sorte.
450kr. for begge støvlerne.

6 Responses to “Nelly.com WISHES”

  1. Line Waldemar Says:

    Årh, Gina :) Mit kreditkort bløder allerede og så vælger du at blogge om sko! De er jo så billige og til at dø for, at jeg får lyst til at købe dem alle ;-) Det er din skyld hvis jeg går bankerot, ha ha. Ha’ en god aften! :)


  2. Ej, hvor er de bare super fede! Kan slet ikke vælge, hvilken af de seks øverste, jeg helst ville eje… dem alle sammen egentlig :-)

  3. Frederikke G Says:

    Good heavens! Hvor er de helt fantastiske de øverst til højre. De minder mig lidt om godterne fra Jeffrey Campbell, som er uimodståelige.

  4. ginajaqueline Says:

    Har det jo meget på samme måde! SHAME ON NELLY AND ME

  5. Camilla Says:

    Håhå, det er aldrig godt at gå herind. Du viser altid sådan nogle fine ting. Nu er plateau ballerinaerne på vej hjem til mig (;

  6. S.Elinger Says:

    Det er nogle fede sko !
    Men vil lige fortælle at jeg havde købt de sorte støvler, og jeg blev ret skuffet over dem! De er ikke ligeså flotte i virkeligheden synes jeg, de ser ret billige ud. Og så samtidig er de UMULIGE at gå i. Jeg er ret god til det med høje sko, men dem kunne jeg slet ikke gå i !
    Ville jeg bare lige nævne :D

    http://laelinger.blogspot.com/

Skriv et svar

