Tusind glemte billeder fra Paris – et plaster på blogging-såret

30. marts 2011


1,2,3: Den sidste morgen på yndlings morgenmads-caféen i min dengang nye kjole i det tungeste stof og pels-cardigan.
4: Fineste belyste hotel-facade.
5: Åh den Starbucks kærlighed
6: Champs-elysees er noget af det smukkeste optil jul – ligesom stort set alt andet i Paris.
7: Dimitri og jeg, gæt en filmscene
8,9: bla bla <3
10: Pusle pusler
11: Taske jeg rimlig meget fortrød jeg IKKE købte..
12: Vi blev inviteret ind fra gaden til vin i skønt ubeslutsomt sted. En butik var det ikke, manden var mindst 100år i virkeligheden.
13: I like a lot
14: En af yndlings caféerne nær Marais omårdet
15, 16: Er jeg kulturel nu mor?
17: Ved Montmartre om aftenen – meget skønt
18: Benya looks better from behind..<3
19: Cocktails med Christian-fra-Dior, ha ha
20: Hele Lanvin kollektionen var at finde i H&M i Paris – jeg sagde jo at det var noget ubrugelig/dueligt lort!
21: iiingen!
22: GREAT ART
23,24: Undertøjs shopping, hi hi?
25: er jo så åndssvagt dårlig til navne – tror det store lækre center alle kender hed Fisketorvet..?
26: var godt.
27: "GINA TOOK IT"
28: Gammeldags fornemmelser
29: drengene i the crip..
30: Et event
31: Venter på mad. Brødet i ser blev kort efter stjålet af sigøjnere – Ja, seriøst!
32: Smukkeste jakke fra random butik jeg fortryder jeg ikke vendte tilbage og købte ved åbningstid – må få min mormor til at kopiere den!
33: Meget skæv mand i drag-biks, der solgte mig to forskellige sko..

Jeg er stadig syg – håber I kan stille jer tilfredse for nu, med disse billeder fra en fantastisk svunden tid i Paris i vinters! :-)

One Response to “Tusind glemte billeder fra Paris – et plaster på blogging-såret”


  1. Elsker simpelthen alle billederne! De minder en om et mere fashionabelt sted end en matematiktime… Er helt forelsket i den lille Chanel du har på billede 21! Grøn af misundelse :) Du er helt klart en af mine favoritbloggere!

Skriv et svar

