Stolen inspiration

28. marts 2011


Images; Facehunter

Har været fuld og kulturel hele weekenden, og nu er jeg syg. Influenza krop og dermed selvsagt total mangel på inspiration og lyriske kompetancer. Lad os alle håbe, at jeg genopstår og vender tilbage til verden med fornyet energi snarest muligt. Det her ligner jo ikke så meget, så undskyld til jer der er gået forgæves. Nu vil jeg begrave mig i min nye bog og en masse dokumentarer og reportager..

8 Responses to “Stolen inspiration”

  1. silje Says:

    hej hvor finder du alle de dokumentare / reportager du ser? på nettet…

    • ginajaqueline Says:

      nutv.dk, dr.dk, google video, youtube, diverse udenlandske streamings hjemmesidder :-)

  2. Benedikte Says:

    nøøjj, jeg er helt vild med billede 2, pigen og hele looket!


  3. Skynd dig at blive rask! Lyder godt med en kulturel weekend. Dejlige billeder ellers :) Super fed blog! Elsker din stil!

  4. Anonym Says:

    hej gina! :-)
    kan jeg få din opskrift på fedtfattig hummus?
    vh.

    • ginajaqueline Says:

      2dl. kikærter ligges i blød i 24 timer og koges derfter en time. blendes med ca. 1 dl. vand, 1 tsk tahin og 2 tsk. spidskommen, lidt citronsaft og salt og peber :-)

  5. Anonym Says:

    mange tak :-)

Skriv et svar

