Grapefruit in the morning

25. marts 2011


image; google

Er blevet sindssygt afhængig af rød grapefrugt om morgenen, det giver mig overraskende meget energi og livskvalitet – det lyder måske lame, men det “gør dét virkelig for mig”
Jeg spiser en eller to halve afhængig af hvor sulten jeg er, med 6 dråber perfect sød og en skarp te-ske. Skal næsten have anskaffet mig en grapefrugt-ske, kan jeg godt se på det hele.

Rimlig random indlæg, sidder bare lige og hygger mig her kl. 7 om morgenen, før jeg vækker min kæreste med kaffe. Det blev sent igår, vi var til et cheap monday event, og det var lidt skørt at have ham med i min “anden verden”. Ikke, at det ikke var dejligt, og ikke, at han ikke har mødt mine venner og bekendte og været med til fester osv. osv., men når man kommer fra to forskellige miljøer, kan der godt opstå små kulturchok ind imellem. Men jeg synes egentlig bare det er pudsigt på den gode måde sådan noget.

11 Responses to “Grapefruit in the morning”

  1. Me me Says:

    Hej Gina
    Jeg vil gerne fremstå som anonym, så derfor er min mail selvfølgelig heller ikke korrekt
    men grund til at jeg skriver til dig er. Kan man på nogen måder skriv privat til dig? mail el noget? Jeg har så meget jeg vil spørg dig til :) bare rolig ikke noget personligt, men nærmere betegnet inspiration osv.

    Knus Me

  2. Camilla Says:

    “Smører” du bare perfekt sød over den, eller hvordan kommer du det på? :-)

    • ginajaqueline Says:

      Jep, lige præcis! :-) Det kunne godt tænkes, at det blev for stærkt, men det fungerer egentlig perfekt, når man begynder at spise af den, så udligner det sig godt.

  3. Anne Says:

    kan du beskrive den der kultur-forskel mellem dig og din kæreste lidt mere? Jeg er nysgerrig

  4. ginajaqueline Says:

    Han er rock – jeg lader bare som om… :)

  5. Helene Says:

    Haha, tænker med det samme “Requiem for a dream”, dog ser det fantastisk lækkert ud på dit billede, Gina.

  6. Maritte Says:

    Du er fandme sød… Eller det tror jeg.. Min kommentar har intet med grapefrugten at gøre. Synes bare du virker sød. Ikke på den der sukker-søde måde, men på den der måde hvor man kommer til at holde af et menneske måde… Og så er du så fantisk smuk.

    cyberspace LOVE fra Maritte – en danske beundrer i Sverige som ryger zigs med dig, i de sene nattetimer…

  7. Maritte Says:

    *fantastisk

  8. J Says:

    Udover grape, hvad får du så at spise i løbet af en typisk hverdag?
    P.S Du er virkelig inspirende

  9. prikprik Says:

    Jeg elsker også grape, men hvorfor putte sødemiddel på den? -det mest fantastiske ved frugt og grønt er jo, at det smager vanvittigt godt i sig selv! Også selvom grapefrugt fx er bitter.

Skriv et svar

