Asos cravings.

24. marts 2011



Ville ikke have noget imod at eje det hele tror jeg, specielt bukserne!
bukser 200-240kr.
bredt bælte og krave 120kr.
nude kjole: 440kr. orange kjole 390kr. hvis kjole 340kr. rød kjole 440kr. sort kjole 1070kr.
støvler 680kr. lak/plys pumps 730kr. grønne + blå stiletter 530kr.

Asos.com, naturligvis

5 Responses to “Asos cravings.”

  1. Anna Says:

    Hej Gina

    Jeg blev super inspireret af den collage og overvejer at bestille den skønne røde kjole.. På asos hjemmeside så jeg at den også findes i deres “petite” udgave, og eftersom jeg mener du også er ret lav (er selv 163), vi jeg høre om du har erfaring med deres petite mærke? Eller om deres “normale” kjoler passer fint i længden osv?

  2. Anne Says:

    Kan du smide et link til bukserne til venstre. Fede ting du har smidt på:)

  3. Trice Says:

    Hej Gina,
    for det første, så vil jeg rose dig for din blog. Jeg har aldrig været specielt betaget af blogs, og da specielt ikke modeblogs. Jeg synes tit der går meget mærkeræs og for lidt stil og personlighed i den.
    Du har stil, derfor læser jeg din blog, bliver inspireret og glad :)Tak. Var forresten vild med dit lille præsteoutfit.

  4. ginajaqueline Says:

    Anna – det er jeg glad for du blev. ja! :-) har en buksedragt derfra, og mærket passer ret godt til os med lidt mindre ben ;-)

    Anne – ja, den kan jeg godt, har lige fundet det til dig – http://www.asos.com/Asos/Asos-Split-Side-Beach-Trousers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1073272&cid=2640&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black :-)

    Trice – mange tak skal have altså…! Går helt sikkert også ind for stil over mode. Og er glad for at folk forstod idéen i det lidt twistede outfit!

  5. Clara V. Says:

    De der pumps og 60’er kjoler…. MUMS.

    http://claraiguess.blogspot.com/ <3

Skriv et svar

