Spring ´cause “they” say so?

23. marts 2011


Undskyld stilheden, men jeg håber I nyder solen næsten ligeså meget som jeg gør! Igår var jeg inde i byen, forbi Cover, for at hente nogle sko, og så ud på min ven Rune’s fotoskole og style og skyde nogle billeder. Bagefter tog vi ud på Månefiskeren på Christiania og hang til det blev koldt, og om aftenen lavede jeg lækker aftensmad med Joey og så Edward Scissorhands. Han mener det er en fejl i min opdragelse, at jeg ikke havde set den før, og jeg er ikke uenig, men er mest af alt, nu blevet meget hooked på at gå i pastelfarver. Idag har vi sovet længe og været på skovtur i Kng. Have – må indrømme, at jeg ikke så andre der havde noget der så meget som lignede bare ben, men man er vel optimist af livet?

17 Responses to “Spring ´cause “they” say so?”

  1. amaliedj Says:

    Du minder mig om Marion Cotillard her, så så smuk!

  2. Melawen Says:

    Virkelig smuk!

  3. signe k Says:

    Smil noget mere på dine billeder, du har virkelig et fint smil!
    og glædeligt forår!

  4. Lisa Says:

    Jeg elsker skoene. De er rigtig 60’er-70’er-fine :)

  5. Tine Marli Says:

    ej hvor du dog fin! det klæder dig godt med store krøller, og halskæden er så fin!

    xo
    http://tinemarli.blogspot.com/

  6. Anonym Says:

    Hvor er kjolen fra :)) ?

  7. U Says:

    Du ligner Elisabeth Taylor. Du er så smuk, og din krop er helt perfekt.

  8. A Gun Says:

    Nu må du heller ikke blive tyndere søde Gina. Rigtig fin kjole!!

  9. Lene May Says:

    HOLD KÆFT(!!) HVOR ER DU LÆKKER SKAT!!!!!

  10. ginajaqueline Says:

    Tusind tak for jeres kommentarer..! Og for jeres søde ord.

    amaliedj – er ikke sikker på jeg selv kan se det, men tak alligevel da!

    signe k – det kommer nok automatisk til at ske, nu hvor det er blevet forår, og i lige måde!

    Lisa – tak, også jeg, og det er de også, har hapset dem fra min mormors samling og er heeelt vildt glad for dem:-)

    Tine – tak! har lige fået den af min ekskærestes mor, den er fra 70’erne og så fin jo.

    Anonym – h&m 2009!

    U – lidt faktisk, måske det var et underspillet “hvil ekstremt i fred” <3

  11. nynne Says:

    gal en snack! gina hvordan får du dit hår til at krølle så fint?

  12. Nicoline Says:

    AB-FAB! Soooooooo amazingly beautiful!!!

  13. Rebecca Hannover Says:

    Elsker så meget det look! Det ser virkelig fedt ud. Du ser virkelig smuk ud på alle billeder, hvordan gør du det? :) Halskæden er super nice.

    http://www.theupdatedbook.blogspot.com

  14. ginajaqueline Says:

    Nynne – tak ;) det er mine egne krøller, og får krøllerne til at blive så store, når jeg har haft knold alá lille my.

    Nicoline – absolutely thank YOU!

    Rebecca – Tak!! ehm, det ved jeg altså ikke lige :-) jep, elsker den!

  15. hfcprivat2010 Says:

    Hej ja jeg er ny her på wordpress så jeg fandt lige en masse andre som
    også havde lavet en side ,og jeg gik ind på din side og jeg må sige det
    er en meget flot side som du har sat op der,og jeg var også lidt nyskærig
    for at se hvordan andre laver deres side ikke fordi jeg vil bruge din design,
    men for at se hvordan andre har gjort det så tak for kikket og jeg vil lige
    sige hvem jeg er= mit navn er Herluf Clausen er fra sydfyn,PS: du er meget
    velkommen til at kikke ind på min side, ja det er vel også for at komme igang
    man skal jo begynde et sted ,og endnu en gang tak for kikket venligst
    Herluf Clausen ,

  16. Nanna Says:

    Smukt Gina, det skal du ha’ :)

  17. Steenberg Says:

    Wauw dit hår er helt fantastisk!!

Skriv et svar

