More weekend wars

21. marts 2011


Billederne stammer fra i fredags hvor jeg var til middag i Emmas hus (hvor smuk er hendes kjole, som hun selv har designet i øvrigt ikke lige!) sammen med Sidsel, Lester og Laura før vi tog op i en suite på Petri og festede og videre på Simons. Name-dropping er bandlyst i min verden, selvom det til tider kan være fristende. Ha ha..! Døds-aften. Lørdag var jeg helt ovre i den anden boldgade – var sammen med Joey hele dagen og tog på Floss og The Moose om aftenen, og blev drukket skide fuld i guldøl. Har været rigtig død idag, og nu vil jeg vende mig om og dele min yndlingsdyne med ham dér.

3 Responses to “More weekend wars”

  1. Christine Says:

    Jeg elsker, at du opdaterer så meget, som du gør!
    Der er altid noget nyt..
    God stil :-)

  2. Christine Says:

    Hov fik lige brugt min roomies e-mail :-)
    Hende kender du vidst.. Eller gjorde..

  3. Freja Says:

    Gina, du har de flotteste øjenbryn i hele verden! :D

Skriv et svar

