Middag hos Mikkeline + indvadering af Kødbyen

20. marts 2011


I torsdags havde jeg den mest perfekte aften med lækker fransk mad, masser vin og gode veninder. Vi splittede op, og Mikkeline og jeg tog til Vesterbro, og jeg sluttede aftenen af hos en natteragn jeg kender, nærmere betegnet min mormor. Jeg var ikke for fuld til at kigge i gamle Vogue bøger til langt ud på morgenen, og jeg blev og sov i lejlighedens største himmelseng med min lillebrors dyne <3
Min bluse har jeg lige købt her, min læder nederdel er fra et dansk læderhus, lak-gemacher fra Mads nørgaard og mine øreringe fra Gina Tricot.

4 Responses to “Middag hos Mikkeline + indvadering af Kødbyen”

  1. Nicoline Says:

    Smukke vidunderlig skoenne billeder! Du er jo en DIVA Gina ♥N

  2. Laura Says:

    smukke piger <3 lova

  3. Christine Says:

    Jeg vil have dine kindben!

Skriv et svar

