Levi’s Curve ID

20. marts 2011


For ikke så længe siden igen, var jeg til et Levi’s event i Levi’s butikken på Amager torv. Vi blev alle målt (og vejet, var jeg nær ved at sige) og fik vores eget Curve ID, som kommer i 3 udgaver. Straight curv, demi curv og bold curv. Normalt hader jeg, at prøve jeans, men det gik bare så nemt her. Allerede ved andet forsøg stod jeg i et par jeans der sad som var de malet på mig! Det tog seriøst under fem minutter. Der er stræk i stoffet (bonus) og de er specielt udviklet, til at hoppe tilbage hvor de kom fra, også efter du har gået i dem i mere end to timer (dobbelt bonus!) Vi var så heldige at få et par jeans med hjem – jeg endte ud i en demi curve str. 25. De koster 799-1099kr og du kan bestille en tid til en gratis fitting selv, lige her!

Billederne har jeg ikke selv taget, mere eller mindre selvsagt for de fleste af dem selvfølgelig, men der var en fotograf til stede. Så jeg vil egentlig spare jer for mine egne snapshots, så det ikke ender ud i en omgang pære-vælling. Jo jo, bevares, jeg er efter eget udsagn en rigtig udmærket fotograf, men disse er nu alligevel af en anden kaliber.

5 Responses to “Levi’s Curve ID”

  1. Julie Says:

    Fede billeder. Ved du hvem hende helt til højre på øverste billeder er? Jeg synes virkelig jeg har set hende før, men kan ikke huske hvor :)

  2. Katrine Says:

    Jeg kan fortælle dig, Julie, at det er hende der spillede Mathilde i Lærkevej ;-)

  3. Julie Says:

    Det er rigtigt! Tak, det har virkelig irriteret mig :)

  4. Tanja Says:

    hvem er hende der ligger make up?

Skriv et svar

