Dagens klæder.

16. marts 2011


17 Responses to “Dagens klæder.”

  1. Laura Says:

    Det der er fucking lækkert, Gina!!!!! Tror det er et af mine yndlings, af alle de outfits du har postet.

    Hvor er den hvide kjole fra, hvis den da ikke er vintage.. :)

    lauralindberg.blogspot.com

  2. Laura Says:

    Og skoene??? :D

  3. Christine Says:

    Du ligner en trendy præst på sidste billede

  4. Jessica Says:

    Hold kæft du ser jo så drop dead beautiful ud!

  5. Ksenia Says:

    Hey Gina. Ved ikke om du kan huske mig (probably not, for det er 100.000 år siden) men vi har arbejdet sammen engang for ca. 5 år siden – jeg fandt din blog, og synes det var rigtig sjovt jeg kunne kende dig :) Inspirerende og fed blog du har, og fedt at se kreativitet komme til udtryk. K


  6. PRÆSTEN MØDER PRÆST PÅ VEJEN. DU LIGNER EN PRÆST

  7. børne-bjørn Says:

    du er det smukkeste på de her billeder, glæder mig SÅ meget til at se dig senere.
    jeg laver det dejligste franske mad til dig.

    million kys

  8. ginajaqueline Says:

    – TAK!

    Kjolen har jeg fået af min veninde, og skoene har jeg købt af min anden veninde. Det er vidst vintage begge dele.¨

    Ksenia – navnet siger mig et eller andet, men kan ikke lige sætte ansigt på. Men mange tak altså!

    Szieghte Lars – du forstår tydeligvis ikke noget!

    Børne-bjørne-mikke – glæder MIG så meget…! million hjerter og love.

  9. Georgina Says:

    Hvor får man fat i en pibekrave som din??

    • ginajaqueline Says:

      Min mormor har syet den, de kommer i mange udgaver og Nom de plume sælger dem vidst!!

  10. Laura Says:

    Sig til hvis du vil af med den engang, leder og leder efter sådan en kjole! :)

  11. Benedikte Says:

    LÆKRESTE ‘PRÆST’ EVER!

  12. Paw Says:

    Nr. 1 er for fedt! Tak!

  13. Anne Says:

    Virkelig fedt! Du må have fået en del opmærksomhed.
    Er det overhovedet velset at være klædt som præst, når man ikke er det? :-)

    • ginajaqueline Says:

      TAK! Jeg ved ikke om det er velset, men jeg ved heller ikke om jeg ville tage mig af det.

  14. Anna Says:

    Helt fantastisk outfit. Så inspirerende!

Skriv et svar

