Dagens klæder og dagens kragetæer.

15. marts 2011



Min dag startede faktisk rigtig godt. Vejret var latterligt godt, og jeg havde en masse ting på programmet, der omend de ikke var viderligere stimulerende alle sammen, så var de ret overskuelige i mit hoved. Jeg startede i banken, da mit kort var blevet væk et sted i mine mange tasker – troede jeg. Til min store forfærdelse var det blevet hijacket igen, og så står man der i banken med tårer ned af kinderne.. Jeg fik ganske vidst de 15.000kr. tilbage sidst det skete, men det tog ganske vidst også over to måneder. 1000 tanker for igennem mit hoved, for nå ja – så lader jeg da bare være med at ryge cigaretter den sidste halvdel af måneden?! Jeg hævede de sidste sølle 500kr. og tog på posthuset og hentede en pakke tøj der var røget gennem tolden. Købte en busbillet (nu 24kr-jesus christ København!) og tog ind til byen for at købe nye hørebøffer. Mine gamle valgte nemlig netop at stå af igår, og jeg vil simpelthen ikke leve uden! Det er om muligt helt hen i vejret, men jeg prioriterer på en lidt tragikomisk og meget Gina-agtig måde – altid. Så snoldede jeg cigaretter for resten af min formue og tog hjem, hvor min kæreste med det samme var med moralsk støtte og meget andet. Jeg gik i gården og sjippede 45 minutter og fik renset hovedet – gik egentlig ikke op til dén Joey igen af udmattelse, men mere på det grundlag, at hippiefyren fra stueetagen blev ved med, at stå og smile til mig og lave “thumbs up” – hvor provokerende er det lige. Ha ha. Så føler man sig da først retarderet, når man står der og ligner en meget ambitiøs 7-årig. Havde fået mit humør igen, og hyggede mig bare med J resten af dagen, og nu har jeg så lige set Paradise for 2. gang, på to måder. 2. sæson, efterfulgt af sidste indtil Amalie røg ud, og 2. afsnit af denne omgang, da min ven Adel tjekkede ind igår – amen, jeg har ikke ord for hvor genialt det er, tænk at passe så dårligt ind mellem al lortet, han må elske sig selv for, at gøre det! Jeg blev pudsigt nok (efter lavinestorm af debat over mine skriblerier i sidste uge) lige endnu engang mindet om, hvorfor jeg ikke gider feste eller tale med forstads-typer. :-):-):-)

12 Responses to “Dagens klæder og dagens kragetæer.”

  1. P Says:

    Jaaaa :)
    Havde savnet dagens ! Mere af det tak!

  2. Anne Says:

    Hey Gina,
    fede sko, manner!
    hvordan har du lavet så flotte bølger i håret egentligt?

  3. Christine Says:

    Lidt udenom indlægget..
    Du lavede på et tidspunkt et indlæg, hvor du havde taget et billede af nogle edame bønner, som du selv havde lavet..
    Hvor køber du dem henne?

  4. my website Says:

    i want to get one

  5. Rebecca Hannover Says:

    Ej, elsker virkelig din stil! Kan især godt lide skoene. Kan du evt. anbefale nogle gode butikker? <3

    http://theupdatedbook.blogspot.com/

  6. Stella Says:

    LÆXX! Fede sko og fedt outfit. Lookin’ FAB

  7. Lilly Says:

    loving the outfit.
    hvor er skoene fra? must have ;)

  8. Camilla Says:

    Virkelig gode billeder, du er så køn :)

    http://cam-stardust.blogspot.com/

  9. ginajaqueline Says:

    TAK!

    Anne – har bare haft mit hår i en hestehale!:-)

    Christine – Det er jeg altså ked af, men det har jeg ikke?

    Skoene er fra Nelly.com, ganske vidst. Tak for dét E :)

  10. Caroline Says:

    Hey! Hvor er det nu at de der sko er fra?

    ;)

  11. Caroline Says:

    Hov ups! Så godt lige at det var blevet svaret på!
    Sorry!;)

Skriv et svar

