Eventyrsfest

13. marts 2011


I fredags havde jeg pjækkedag med min kæreste, gik tur på Nørrebro og spiste frokost. Så tog vi til demonstration og så hjem til min mormor og hente vores kostumer, som hun har syet. Bagefter var vi ude og spise på Vesterbro før vi ramte den fineste kostumefest jeg endnu har været med til. Her var alt fra nøgen kejser til elverpige til samtlige eventyrsprinsesser der har gået gennem historien. Festen varede til langt ud på morgenen, desværre er det lidt tyndt med billeder, da jeg først kom i tanke om mit kamera, da jeg havde straffet badekaret med tryllepunch. Elskede det.

4 Responses to “Eventyrsfest”

  1. Julia Says:

    Du er både inspirerende og skræmmende på en og samme tid. På en god måde altså :)

  2. LISE Says:

    Edward Saksehånd er gennemført maaan!

  3. Anne Says:

    Edward Scissorhands looket er så godt lavet – fedtfedtfedt!

    – Anne.

    http://www.venterpaavin.blogspot.com

  4. Lisa Says:

    Hvor er I fine. Der er ikke noget bedre end at klæde sig ud, og I gør det sublimt!

Skriv et svar

