Det her ligner jo ingenting!

9. marts 2011


Ej, ikke helt, jeg er optimistisk, men vil jo bare sjippe. SJIPPE helt vildt, sjippe røven ud af bukserne..! Og her ligger jeg med en “brækket nakke” og nu også en 3. grads forbrænding på håndledet, ikke mindre! Skulle måske nævne at jeg er en ligeså god sjipper, som jeg har pralet med, og at jeg blot har sovet for meget i ultra-fosterstilling og haft en slåskamp med en el-pære! Godt jeg har jordens dejligste i verden overhoved nogensinde for evigt, LIGE HER

3 Responses to “Det her ligner jo ingenting!”


  1. Hey GIna
    (En kommentar der slet ikke passer til indlægger) – men…
    Ville egentlig bare “give mig til kende” og sige at jeg er hende den “mærkelige” der stoppede dig midt i en sikkert ret fantastisk sang i dag for at fortælle dig at din blog er fantastisk ;) hehe.. Mener det virkelig .. du er en kæmpe inspiration til hvordan man skal leve sit liv – hverfald for mig, fordi jeg er en type der konstant tænker på hvad alle andre tænker om mig i stedet for bare at gøre som jeg har lyst til.. eller gør egentlig for det meste hvad jeg har lyst til, men det er ikke uden af hjernen kører på højtryk om hvad alle dem der kigger tænker om mig ..

    Tak for en fantastisk blog – you rock..

    • ginajaqueline Says:

      Blev helt vildt forskrækket, for så at blive helt vildt glad..! Hvor var det sødt af dig, virkelig. Håber du lever idag! xx


  2. hehe gik først bare forbi dig også tænkte jeg “nej, bliver nød til at fortælle dig det” følger med hver dag på bloggen så det var lidt sjovt at støde ind i dig.. og by the way, du så knald godt ud ..

Skriv et svar

