Sprut eller ballade!

6. marts 2011



Sådan her så mig og min kæreste ud igår, hvor vi var til fastelavnsfest på Faust. Kan slet ikke vente til den næste kostumefest, som heldigvis allerede er på fredag! Vi skal være ligeså gennemførte, jeg kaster mig ud i noget alf!

8 Responses to “Sprut eller ballade!”

  1. Anna Says:

    Sikke en fin påfugl du er! :)
    ps. tak for en fantastisk og inspirerende blog!

  2. anonym Says:

    din kæreste er lækker..

  3. Joey Says:

    Ja, han er sgu for lækker!!!! Men desværre også utroligt selvglad ;)

  4. Lisa Says:

    Herrejøsses, Gina. Hvor er du fin!

  5. Lisa Says:

    nå-ja og ham piraten, han er da også værdigt selskab ;)

  6. Christine Says:

    nå, jeg troede, at han skulle forestille christian IV (4.)

  7. louise Says:

    Hvor er du bare smuk Gina!
    Jeg vil mene, at hun skulle ligne William Shakespeare?

  8. Christine Says:

    aha ja dét kunne også være!

Skriv et svar

