Vengaboys, Barcode brothers, DJ Aligator og Daze koncert. Ha ha fuck yeah

5. marts 2011


Igår var jeg til kæmpe 90’erfest ude på DTU sammen med min kæreste. Mig + 90’erfest=himlen, bare sådan generelt.. Vi startede aftenen med tortillas og øl på et kollegie Joeys klassekammerater/klassevenner/venner fra skolen, something something. Vi kom lige tids nok til at undgå den flere hundrede meter lange kø, og hold kæft hvor var det sjovt. Ikke så sejt egentlig, men virkelig underholdende aften!

Men galskaben stopper ikke her. I aften skal jeg til Fastelavnsfest på Faust, og forhåbentlig blive katte-dronning, glæder mig, for enhver lejlighed til at klæde sig ud er en genial lejlighed. Mit kostume bliver enten påfugl med fuld ansigtsmaling og masser fjer i håret, eller whatever fra min mormors samling. Jeg skal i hvert fald forbi hende, for Joey skal være pirat (Øh, I like..) og låne noget jeg nok skal få sammensat så det virker!

2 Responses to “Vengaboys, Barcode brothers, DJ Aligator og Daze koncert. Ha ha fuck yeah”

  1. Lærke Says:

    lyder fedt med det kostume! Det må du gerne poste et billede af med ansigtsmaling, hvis det kan lade sig gøre :)

  2. SS Says:

    Haha, hvor FEDT! Jeg var selv til koncerten og går på DTU. Hvis jeg havde set dig, ville jeg ikke have troet det – Gina på DTU?! Ej, det er fedt, også at andre kan se, at DTU virkelig stabler nogle utrolig sjove arrangementer på benene!

Skriv et svar

