Påfugle makeup

5. marts 2011


Via. Trineswardrobe

Hvis jeg vælger at klæde mig ud som påfugl i aften, bliver det noget lign. det her. Jeg har netop fået den lilla øjenskygge fra MAC’s påfugle-serie, og jeg glæder mig til at bruge den i aften med stor inspiration fra billedet, dog med grønne nuancer fremfor blå, da jeg synes det er mere flatterende. De resterende farver, har jeg tilsvarende i andre mærker. Er stadig i tvivl om jeg skal lade mine øjne være bare, som her, og så bare børste mine bryn op med en masse mørkebrun, eller jeg skal lave dem rigtig sorte.

2 Responses to “Påfugle makeup”

  1. Louise Says:

    Jeg synes du skal have mascara på til.. Nu ved jeg ikke hvad du skal, men det er lidt mere festligt, og regner ikke med du bare skal ud og gå en tur (; Med hensyn til øjenbryn er jeg lidt i tvivl.. Det kunne måske godt blive meget voldsomt med sort..? Don’t know, men vil gerne se når du er færdig (:

  2. My Says:

    Åhhhh, jeg så godt det billede i et blad.. Klippede det ud og limede værsgo i min lookbook :b

Skriv et svar

