Svar på tiltale.

3. marts 2011


Jeg synes egentligt at du er flot og har god stil!

Men jeg synes du udlevere dig selv ud i det ekstreme! du giver en del af dig selv til folk som de ikke burde få nu mindre de var en af dine nærmeste…. det ligesom om folk disrespektere dig totalt nu!
Ikke en kritik af dig som person mere fordi jeg syns du skal stoppe op lige og huske at vi gerne vil læse din blog os selvom du ikke nødvendigvis fortæller ALT

Jeg skriver dette indlæg, fordi jeg mener det er nødvendigt, hvis nogle virkelig føler, at det er sådan.
Først og fremmest, jeg fortæller ikke ALT. Jeg taler faktisk ikke så meget igen, på bloggen. Jeg fortæller jer sjældent og mine projekter, og hvad jeg går og laver. Jeg fortæller om enkeltstående episoder ind imellem, men langt fra det hele. Hvem har sagt at jeg skulle gøre det, og hvordan kan folk tro det? Det er der vel forhåbentlig ingen bloggere der gør, det ville da virke meget absurd. Jeg udleverer ikke mig selv, jeg deler forskellige aspekter i mit liv, som jeg føler for at dele, og som jeg føler andre måske kan bruge til noget. Derudover, giver jeg tit et meget lille glimt af hvordan det står til, med et glimt i øjet, skriver lidt i stikord, bliver kryptisk, I må tit tænke jer til resten selv! Jeg ved ikke, om jeg føler, at folk disrespekterer mig, og jeg ved jo ikke hvorfor du opfatter det sådan. Dem der måtte gøre det, vil jeg da slet ikke have noget med at gøre.

11 Responses to “Svar på tiltale.”

  1. LISE Says:

    Jeg har måske en helt anden intimsfære end den der skrev den besked til dig, men jeg synes langt fra at du fortæller ALT, og tror da langt fra at dine læsere ikke respektere dig ???

  2. viola Says:

    Jeg har er helt uenig i din læsers kommentar!
    Jeg synes du skriver lige præcis nok om dig selv til at det også forbliver interessant at læse om – det er netop én af de ting der gør din blog unik!
    keep up the good work (:

  3. louise Says:

    Haha, Amalie was here.

  4. Christina Says:

    jeg tror alle dine læsere har respekt for dig. ellers kan jeg ikke se hvorfor de læser med

  5. Jessica Says:

    Jeg ved selvfølgelig ikke om der er nogle der disrespekterer dig, men det ville jeg da absolut ikke tro. Det tror jeg ikke engang de mennesker der er imod din blog (siger du er for tynd, hakker på dig osv) er. Der er forskel på at være uenig og disrespektere. Jeg respekterer både dig og din blog fuldt ud, og synes det er fedt at du fortæller den mere personlige side af dig selv, da det virkelig hjælper mig, at vide jeg ikke er alene om at føle sådan nogle tanker osv.
    Jeg synes bare du skal blive ved som du gør, da du har så mange læsere der støtter op omkring dig og respekterer dig fuldt ud.

  6. Kathrine Says:

    Hvem siger hvad “rigtig” blogging er? Hvem bestemmer det? Og hvem bestemmer hvad hver enkelt skal offentliggøre eller ej? Det er vel helt op til den individuelle blogger om at træffe disse beslutninger.
    Der er intet rigtigt eller forkert i en verden uden regler.

    Hvis Gina føler for at skrive om visse episoder i sit liv, så lad hende gøre det! Hvis man ikke bryder sig om det/dem, så er det vel ikke sværere end at kigge den anden vej. Hvis man ikke respekterer en bloggere bliver man ikke tvunget til at læse med, og hvem vil i grunden læse om en person man ikke respekterer? Jeg har da en “underlig” tendens til at læse blogs der behager mig – på det undrende, inspirerende og humoristiskeplan osv. Ergo vil størstedelen af Ginas læsere forhåbentlig også have samme indstilling, ellers ville de jo ikke hænge på?!

  7. Rikke Says:

    Jeg kunne ikke være mere uenig i den kommentar. Hvis man synes du giver og viser ALT herinde, så er man da vist mere end naiv.
    Og uanset hvor meget eller lidt du giver, så er det fuldstændig og absolut kun op til dig. Jeg elsker personligt, når du giver en del af dig selv. Jeg elsker at dine indlæg aldrig er forudsigelige.

    Forsæt den gode stil, Gina :)

  8. Anonym Says:

    Du er den eneste (ud af rigtig mange bloggere), hvis indlæg jeg egentlig har lyst til at læse fra ende til anden – ligegyldig hvor lange/korte de er! Dét, du skriver, er nemlig pisse godt skrevet, og hvor er vi dog heldige, at vi får lov til at ‘følge’ sådan en inspirerende person som dig! Tusind tak – keep up the good work!

  9. Molly Says:

    Hvad var dine yndlingsfag og hadefag i folkeskolen :) ?

  10. isk Says:

    Synes det er røv ærgerligt at bare fordi du lever et liv som ikke alle gør – eller for den sags skyld kan klare at leve – så skal du “normaliseres” så du passer ind i en blog-verden som ellers nogle gange skriger højt af at være små kedelig. Jeg elsker den her blog fordi den skiller sig ud og fordi den er pisse autentisk. Her får vi ikke en pige som desperat prøver at passe ind i en det Danmark/den verden som alle andre har et bestemt – og til tider lidt unuanceret – billede af. Ja undskyld at jeg breder det sådan ud, men jeg synes bare at det er så forfriskende at du Gina bare gør det du gør, skriver det du skriver (elsker når du også engang imellem skriver lidt om hvad du oplever and so on)og i det hele taget bare er så utrolig god til at være DIG! faktisk så god at vi, dine læsere, tjekker din blog ud nærmest dagligt og personligt kan jeg næsten savne når der er nogle dage du ikke har blogget ;)
    that’s just my opinion

Skriv et svar

