Forever21 favoritter

2. marts 2011



Jeg elsker Forever21, nok mest af alt fordi jeg elsker at finde guldet mellem alt lortet generelt. Jeg havde puttet en hel del af ovenstående ting i min kurv, men fortrød alligevel, da jeg så at det i denne omgang kostede 242kr. at få det sendt?! Det er altså lige i overkanten synes jeg, da der sagtens kan risikere, at komme told oveni. Har været ude for det halvdelen af gangene, jeg har købt store pakker. Forever 21 har jo fået en europæisk side, men de sender desværre ikke til Danmark endnu. Bliver usundt for mig den dag de gør.

Sko og støvler: 125-178kr. Smykker 20-30kr. Tøjet – og jakkerne koster sælendt over 100kr. men højst 166 i dette tilfælde. Taskerne 90 og 178kr. Det er altså lidt hul i hovedet billigt, de kaster det jo nærmest i nakken på folk!

5 Responses to “Forever21 favoritter”


  1. Det første gang jeg kommenterer på din blog, så vil lige lægge ud med at sige ‘thumbs up’ for god inspiration!:)
    Anyway, sikke mange lækre ting du har spottet, ville sgu gerne have fingrene i mange af tingene.

  2. katting Says:

    EJ ALTSÅ, så så man lige at de sender til Frankrig. Og jeg har familie i Frankrig. Åh det er fristende! :)

  3. Camilla Hansen Says:

    Gud. Jeg har altid troet, at det var dyrt – aldrig tjekket noget op.
    Men tak for god inspiration :-) Du er sgu for sej.

  4. Siv Says:

    Hej Gina!
    – Hvordan får du det fragtet til Danmark, når de ikke sender hertil? :-)
    Kh

    • ginajaqueline Says:

      de sender stadig til Danmark, fra den internationale side, det er bare blevet meget dyrt..!

Skriv et svar

