Hipsters

1. marts 2011



Epic moment – min mormor og hendes veninde – et sandt Vesterbro fænomen – på udflugt efter et modeshow, i følgeskab med en pose pot.

One Response to “Hipsters”

  1. Barbara Says:

    Hahaha hvor er det fedt!
    Synes du har en vildt fed blog, du er sku et menneske der fanger mig. Sappede lige lidt rundt i dine artikler og læste den med spørgerunden. Jeg flyttede selv hjemmefra som 16 årig med min x hvorefter jeg endte i et seriøst misbrug i knap 3 år i Esbjergs punkmiljø.. Jeg har heldigvis fået hevet mig op igen og har det godt nu:)
    Ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette til dig eller hvorfor det skulle interresere dig? Det kan vel være at det er healer min underbevidsthed hehe..
    Lige til sidst.. ELSKER din stil:)

    Hilsen Barbara

Skriv et svar

