Dagens.

28. februar 2011


9 Responses to “Dagens.”

  1. Sanne Says:

    Hej Gina. :-)
    Jeg bliver nødt til at kontakte dig her nu pga. tidspres.
    Vil meget gerne høre hvordan det går med spørgsmålene jeg har sendt dig.
    Glæder mig til at høre fra dig.
    Venligst Sanne.

    • ginajaqueline Says:

      Hej Sanne – spørgsmålene var ikke noget, jeg har lyst til at svare på, derfor har du ikke fået dem retur. Forstår ikke hvordan de kan sættes i sammenhæng med en eksamensopgave – men held og lykke med den :-)


  2. Jeg er så forelsket i det underskørt Gina :D

  3. Janni S. Says:

    Er vild med din fine hvide kjole.
    Du er så yndig. Total uretfærdig ;-)

  4. Avedera Says:

    Hej Gina (-:
    Din blog er virkelig inspirerende, og dit liv også!
    Men hvordan får du det hele til at køre rundt? altså går du i skole, eller arbejder?

    /Avedera

  5. Z Says:

    Du er for lækker!

  6. ginajaqueline Says:

    Tak tak tak!

    Josefine Mary – ih, tak. det er min mor der har lavet det!

    Avedera – gemmer lige dit spørgsmål, som jeg i øvrigt har besvaret mange gange efterhånden, til den kommende spørgerunde.


  7. nej er det rigtig :O jeg har været total på jagt efter en der ligner uden held :(


  8. Så smukt, ligsom alle dine andre dagens! Elsker blandingen af blonder og læder uden at det på nogen måde ser billigt ud.

    Din blog er så anderledes, provokerende og inspirerende, noget næsten ingen andre blogs er. Foresten elsker jeg også at du ikke poster alt for mange indlæg, nogle gange kan det godt blive for meget når at folk poster 4-5 indlæg om dagen. Man kan virkelig mærke at du kun skriver når du har noget på hjertet, og ikke bare for at skrive.

Skriv et svar

