Gemt, ikke glemt.

27. februar 2011


Jeg drikker udenlandske øl, tænder for mange stearinlys og elsker min globus, er nøgen når jeg har lyst, deler alt med min lillebror – vi elsker varm chokolade med skumfiduser og hjemmelavet fyldt chokolade, mine maniquiner er tragiske, jeg roder smukt med min kæreste, jeg er enig med folks t-shirts, ved ikke hvad jeg laver om morgenen, ..efter eskapader med Line Love på Jazzen, drikker min yndlings hvidvin der smager af trøffel så tit jeg vil, holder af at lave film med Laura og holder af dejlige julier, når hun læser, holder morgenfester og sommetider – RODER SOM IND I HELVEDE

4 Responses to “Gemt, ikke glemt.”

  1. lea Says:

    hej gina. fede billeder. hvad redigerer du dem i?


  2. Lovely ..
    hvilket kamera har du .. og hvilken blitz er der på (:


  3. De der mini skumfidusser er amaziin :D

  4. julier Says:

    årh gina, holder fandme også af dig! og savner dig MAX!
    og elsker btw sørens fjæs på billedet af jer hahha

Skriv et svar

