Friends don’t let friends drink light-beers

21. februar 2011



..venner låner deres fede læderjakker til deres venner, til de ses igen om 2-3 uger til et pisse spændende projekt, jeg ikke kan vente med at få luftet. Også selvom det er virkelig nervepirrende. Sådan rimelig meget et klar-syn om hvad jeg skal. Eller hvad jeg også skal – for jeg skal jo det hele! Og nej, jeg skal nok lade være med at spille guitar for jer. Min sangstemme vil jeg også spare jer for endda, men et af kodeordene er Frattoni’s studie.

2 Responses to “Friends don’t let friends drink light-beers”

  1. Louise Says:

    Gi’ den op for Marcus Beck (;

  2. ginajaqueline Says:

    Marcus Beck har intet med dette projekt at gøre :-)

Skriv et svar

