Anything that feels good couldn’t possibly be bad.

19. februar 2011



Træsko: Zara, frynsebukser: Weekday, bluse: Mikkelines, som hun aldrig får tilbage ;-) pelstrøje; vintage fra Paris, jakke; genbrug, strømper; ebay.

Har haft nogle rigtig gode dage, siden sidst i hørte noget fra mig! Torsdag var jeg sammen med Tara og Alecsander og til privatfest om aftenen hos Julie og Julier, uden Julie og Julier. Senere på aftenen Rust, hvor den sidste Villians club blev holdt. Næste torsdag, kommer jeg dog igen, for en DJ fra Camden town jeg kender, kommer og spiller – det glæder jeg mig til! Igår blev tilbragt hos min eks-kæreste Williams fantastiske mor – det var pisse hyggeligt. Om aftenen tog jeg på pub-crawl med min kæreste og drengene i indre by og på Christianshavn, hvilket var heeelt vildt sjovt, og senere til koncert på Loppen. Idag står den på rock og øl hos min ven Frattoni på Vesterbro, mit andet hjem, hvor jeg bliver weekenden ud, for en jeg elsker rigtig højt fylder 2 imorgen – så min kæreste og jeg skal til børnefødselsdag. Min gave bliver noget der larmer helt vildt som sædvanligt regner jeg med! Jo mere irriterende, jo bedre!

24 Responses to “Anything that feels good couldn’t possibly be bad.”

  1. sof Says:

    fuck hvor ser du irriterende ud på det sidste billede

  2. Frida Says:

    skinny og så smuk! wauw. Indiskretion – du har selvsagt fuld ret til ikke at svare, men har din vægt bevæget sig yderligere nedad?
    Altså jeg mener det kun positivt – jeg synes virkelig du er køn nu (ikke at du ikke var det før, men du ved)

  3. Anna Says:

    Wow, smukke billeder!
    Tynd kan være smukt, æstetisk, farligt, problematisk, interessant, dragende, provokerende og mange, mange flere tillægsord har lyst til at boble ud af mig… Hovedpointe: al debat, snak og bla bla aside: smukke billeder der fremkalder tanker hos mig! :D

  4. Maria L. Says:

    råber højt:
    ANOREKSI!!!!!!

  5. ginajaqueline Says:

    Anna – hvor er du sød…!

    Maria L. – det var da noget mærkeligt noget, at råbe efter folk? hvorfor råbe, det er sguda for retarderet.

  6. Anna Says:

    Maria L: jeg referer til min ovenstående kommentar.. Kan du ikke acceptere at alles verdensbilleder ikke er ens? Et mere nuanceret og mindre ensidigt billede på skønhed og kropslig fremstilling ønskes, tak!

    • ginajaqueline Says:

      Hørt. Jeg synes sikkert heller ikke, at denne Maria L’s former er specielt lækre.. Eller måske gør jeg. Det er jo i grunden komplet ligegyldigt hvad jeg mener, for jeg går jo ikke og råber op om min mening om andre folks kroppe, bogstavelig talt.

      Skal der nu stå anoreksi under samtlige outfit-billeder? Er det ikke nok, at det står i indlæggene. Halv-ironisk/patetisk. Man kan sguda ikke ringe til sig selv.

      Så er man for tyk, så er man for tynd. Er jeg Britney Spears nu mor?

  7. anonym Says:

    Ej men Gina, du er jo blevet sygeligt tynd. Du ser afpillet ud og dine ben ligner tandstikker

  8. Amalie Says:

    Hold nu op med den der evindelige råben op om, hvad der er rigtigt og forkert i forhold til sin egen og andres kroppe. Hvis bare man selv er tilfreds, kan det vel for pokker være lige meget. I øvrigt kan man ikke skære alle mennesker over en kam hvad angår tykkelse/tyndhed(et eller andet) da det jo er ganske forskelligt, hvordan alle mennesker er bygget. Bliver selv en smule irriteret ´, når folk føler sig forpligtede til at påpege, hvor tynd jeg er, og jeg tænker ofte, om de ville have været ligeså højtråbende, hvis jeg havde været fed.

  9. Jose Says:

    Dit ansigt er virkelig smukt nu hvor du har tabt dig! det var det også før, men hold kæft hvor det klæder dit ansigt:)
    Nu har jeg lige læst din blog fra enden til anden, og jeg elsker den virkelig! Blir meget inspireret af dig..

    – Til de negative kommentarer, jeg tror godt Gina kan styre det.. Om ikk andet så er det hende der skal leve med hvordan hun ser ud, og hvis hun gerne vil spise sundt og derved tabe sig så skal hun da forhelved gøre det..

    Det er kun tykke mennesker som klager over at folk opfatter det at være tynd som smukkest..

  10. sara Says:

    Er jeg den eneste der ikke kan se forskel?
    Gina du er sku flot med eller uden former…

    – Jose, det ville nok lyde noget mere i den her retning:
    Folk der fokusere så meget på vægt, få jer et fucking liv..

  11. Laerke Says:

    Hej Gina. Jeg synes, du ser fantastisk ud.
    Gemacherne, hvornår er de købt? Og ved du, om man stadig kan købe dem?
    :-)

  12. Christine Says:

    Elsker billede 7 :-)
    Fantastisk!

  13. Sarah K Says:

    Hej frakke-babe(hihi)
    Jeg synes du er pæn. Og slet ikke så tynd igen. Vi må hænge sammen når jeg har tabt de 30 kg ;)
    Love

  14. doll Says:

    jeg forstår simpelthen ikke hele den der anoreksi-snak. har folk aldrig set en anorektiker? SLAP NU AF. gina, du ser helt normal ud. jeg er tyndere end dig og der er da ingen der siger jeg har anoreksi, heller ikke selvom jeg har tabt mig. du er hverken for tyk eller for tynd, du er sgu helt almindelig. jesus christ

  15. Negar Says:

    Hej Gina,
    Sender dig nogle varme tanker.

    Kh Negar

  16. Sofie Says:

    Har fulgt din blog længe, og nogle folk har godt nok lidt travlt- med noget der ikke rager dem. Men det lader, heldigvis, ikke til at du lader dig påvirke for meget i det store hele:)
    Du er ekseptionelt smuk, og virker utrolig cool + dit tøjskab er overmåde misundelsesværdigt!
    punktum.

  17. Nikki Says:

    Jeg er simpelthen nødt til at komplimentere dig her! Du ser vanvittigt smuk ud på de her billeder. :) jeg tror det har noget at gøre med, at du ser meget naturlig ud.
    Selvom det ofte er omvendt, så synes jeg rent faktisk, at det fremhæver dine øjne, at du ikke har mascara/eyeliner/whatever på. Det er pæææænt.

    Gider ikke kommentere på din vægt, andet end at jeg synes du er smuk nu, og det synes jeg også du var før du tabte dig. :)
    Kan ikke forstå, at folk ikke bare kan lade dig om dit vægttab. Tror kun de har ondt i røven, fordi de ikke selv har viljestyrken til at smide et par (muligvis overflødige) kilo.

  18. Sofie Says:

    Hej Gina,

    Jeg synes også dine billeder er meget fine – selvom jeg ikke kan se den store forskel, du er sgu ret fin ligemeget hvad ;-)
    Jeg har tænkt på hvad dine tanker er omkring andre store mennesker – folk som måske er tykke eller blot lettere overvægtige. Kan du lide at hænge ud med sådanne folk? Jeg er selv overvægtig og har flere gange oplevet at folk som er tynde ser ned på mig selvom jeg sgu egentlig bærer min vægt ret godt.
    Hvordan ser du på det?

    Kh Sofie

  19. ginajaqueline Says:

    Tak for alle jeres komplimenter. Det er rigtig smigrende :-)
    Når det er sagt, har jeg ikke det store behov for at deltage i debatten om min vægt i denne omgang. Og har slettet nogle af kommentarerne også, da der lidt for meget for meget “dit ansigt er så smukt, nu hvor det ikke er pakket ind i fedt længere” i den. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det.

    Sarah – frakke på!!! hah, vil se dig være fed, du er sikkert vildt smuk og vildt hysterisk gravid!

    Lærke – gamacherne er købt i sommers, så de kan ikke fås længere, desværre.

  20. ginajaqueline Says:

    Nikki – blev faktisk lidt overrasket over din kommentar. Jeg hverken dømmer eller vælger folk ud fra hvad de vejer – det ville da være pisse overfladisk! :-)
    Hvad jeg mener? Hvorfor vil du have min mening om andres vægt? Det er da ligegyldigt hvad JEG mener :-)

  21. Anne Says:

    Lys hud, mørkt hår + tøj, og synlige kraveben.. Pænt!

Skriv et svar

