Onsdagens outfit og filmanmeldelse

17. februar 2011


Farverne snyder lidt, for alt mit tøj er faktisk gråt på nær shorts og bustier. Ja selv den transparente bolero – gud hvor jeg dog ellers hader sådan nogle, men elsker denne.

Jeg har her til aften været i biografen med min kæreste og se Black Swan. Så tror man, at man skal se en sexet psychothriller (ja, undskyld Emily :-D), og så får man 2 timers skingrende sindssyg ballet! Næste gang ser jeg lige traileren, inden jeg vælger film i mandligt selskab. Jeg hader ikke ballet, og jeg kan godt lide at gå i Det Kongelige Teater, men filmen indeholdte alt for mange minutters træning og ordning af ballet sko. Bevares, det var da en smuk film, Natalie Portman er jo helt fantastisk på alle tænkelige måder, hun er så smuk og yndefuld og hendes skuespil levede op til mine forventninger og mere til, hun vinder sikkert en oscar for den rolle. Alt i alt synes jeg den var god, men alligevel rigtig skidt. Det er ikke ligefrem en film man ærgrer sig over, at have set, men uden skuespillet og den rigtig gode filmmand, havde den ikke været holdt mig beskæftiget hele filmen igennem. Selvom den til tider var nervepirrende og hård. Og en psychothriller var det også – på sin helt egen facon. Det passer bare ikke sammen med så meget ballet i min verden.

7 Responses to “Onsdagens outfit og filmanmeldelse”

  1. Nadia Says:

    puha, folk har virkelig forskellige meninger om black swan! jeg vil virkelig gerne se den, så jeg kan danne min egen mening om den.

    anyway, ville egentlig bare lige skrive at her de sidste par uger har dine outfit billeder virkelig været gode! altså ikke blot tøjet, men selve billederne og dine opstillinger.

  2. Lea Says:

    Ha, hvor sjovt! Jeg så den også for nogle dage siden og syntes at der var aaaalt for lidt ballet i den og for meget “fluff”.
    Men i det mindste er der da endnu én i verden på nær mig, der ikke var specielt imponeret over filmen. Jeg kan ikke fatte hvorfor alle synes at det er den bedste film i hele verden..

    Mht hendes alder og at hun boede hjemme, så er jeg ret sikker på at det er meningen at hun skal spille én der er i 20’erne (måske starten af 20’erne), som dog stadig bor hjemme ved sin totalt afsporede og overbeskyttende mor. Min grund til at tro det er for det første ens alder, når man danser som professionel i en ballettrup (jeg formoder da at man er over 18 år) og dernæst også at hun er på bar og drikker (det kan man sikkert godt alligevel selvom man ikke er 21 i USA, men ikke desto mindre).
    Jeg tror bare at hendes karakter er som en meget beskyttet og umoden lille pige, som dog er ældre… Det håber jeg da :D

  3. Nicoline Says:

    Dejlige billeder af dig elsker det moerke.

    Black Swan kunne jeg rigtig godt li & isaer costumerne af Rodarte. Handlingen og effekterne synes jeg var saa vildt & tror ogsaa jeg efterhaanden har analyseret den til doede. Darren Aronofsky er genial har ogsaa set Requiem for a dream men slutningen har jeg stadig traumer over er ikke til blod og bliver det aldrig…men bliver sku mere og mere sart paa det omraade ;(
    Efter denne ballet film kommer der flere…bare vent, men tror ikke som denne.

    N


  4. Hehe… Det går nok :)
    Sjovt og spændende at man ser så forskellige ting. Jeg så klamme tæer og negle, et sygeligt mor/datter-forhold, klassiske ‘det gode mod det onde’-bevægelser, horroreffekter og masser af sex, både det åbenlyse og det mellem linjerne og lagde egentlig slet ikke så meget mærke til balletten ;)

  5. C Says:

    jeg kunne ikke være mere enig!

    http://vosquestionsdart.blogspot.com/


  6. Du er jo en totalt fræk mis jo, Gina. Rød slangeskindstaske, hvis det ikke er krokodille eller andet reptil eller måske bare faux, du ved, det kan vi lide. Selv er jeg den lykkelige ejer af en rød pose, du ved, ordentlig kvalitet – det holder for vildt. Rød er farven.

  7. Danielle Sarah Steffensen Says:

    Hvor ser du godt ud!
    Du har fantastiske ben.

Skriv et svar

